Ακριβώς όπως κανείς σε λίγο καιρό δεν θα θυμάται τα τηλέφωνα με στροφείο ή τις οθόνες οπίσθιας προβολής, έτσι θα ξεχαστεί και ο θερμικός κινητήρας. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εδώ, δεκάδες μοντέλα διατίθενται στην ελληνική αγορά, τα περισσότερα επιδοτούνται κιόλας από το κράτος και το επόμενο χρονικό διάστημα οι Δήμοι ανά την Ελλάδα θα εγκαταστήσουν χιλιάδες σημεία φόρτισης.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ τα χρήματα που επενδύονται στην εξέλιξη των θερμικών κινητήρων ελαχιστοποιούνται. Ήδη στην Αγγλία αποφάσισαν ν’ απαγορεύσουν την πώληση αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα από το 2030 ενώ οι περισσότεροι μεγάλοι όμιλοι ορίζουν ημερομηνίες που θα σταματήσουν να παράγουν θερμικούς κινητήρες (VW Group, 2037).
Την ίδια ώρα η χρηματιστηριακή αξία της Tesla σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, όχι για την εμπορικότητα των αυτοκινήτων της αλλά για την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που διαθέτει. Το 2021 θα είναι μια χρονιά δραματικών αλλαγών στην αυτοκίνηση παγκοσμίως, αλλά και στην χώρα μας, όπου δημιουργείται και ένα νησί μηδενικών εκπομπών άνθρακα, η Αστυπάλαια.
Εδώ στο mononews.gr ετοιμάσαμε ένα αφιέρωμα στους βασικότερους τομείς της νέας εποχής: Δίκτυα, υποδομές, φόρτιση, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μικροκινητικότητα. Τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες μέσα από 20 διαφορετικά θέματα επιχειρούμε να φωτίσουμε σφαιρικά όλα τα θέματα της ηλεκτροκίνησης. Όσο βέβαιος είμαι πως αρκετοί από εσάς είστε επιφυλακτικοί με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, άλλο τόσο βέβαιος είμαι ότι θα αλλάξετε εντελώς γνώμη όταν σας δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσετε ένα.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
- ΣΥΡΙΖΑ: Αύριο οι εκλογές για την ανάδειξη προέδρου
- Ερντογάν: «Θαρραλέα απόφαση» η έκδοση των ενταλμάτων σύλληψης κατά Νετανιάχου και Γκάλαντ
- Ηλιόπουλος στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο: «Να μεγαλουργεί και να μας δοξάζει η ΑΕΚ, θα μας ενώνει για πάντα»
- Λίβανος: Ανώτατος αξιωματούχος της Χεζμπολάχ ο στόχος της ισραηλινής επίθεσης στην Βηρυτό