ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ανέφερε σε αναλυτές ο CEO της «ελληνικής πολυεθνικής», Zoran Bogdanovic, η εταιρεία δίνει έμφαση στις καταναλωτικές τάσεις που αναδύθηκαν από την υγειονομική κρίση, σημειώνοντας πως επεξεργάζεται διάφορα σενάρια με βάση τα «μαθήματα που πήρε» στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.
Ο κ. Bogdanovic υπογράμμισε πως στην παρούσα φάση είναι δύσκολο να γίνουν εκτιμήσεις αναφορικά με την ανάκαμψη της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, λέγοντας πως στην Coca Cola HBC παραμένουν επιφυλακτικοί παρά την ανακάλυψη του εμβολίου ενάντια στην Covid-19. Και αυτό όπως είπε γιατί κανείς δεν γνωρίζει πότε ακριβώς θα αρχίσουν να αποτυπώνονται τα οφέλη του εμβολιασμού στην κοινωνία ενώ υπογράμμισε ότι οι αβεβαιότητες παραμένουν.
Ικανοποίηση για Costa Coffee
Ο κ. Bogdanovic, ο οποίος εργάζεται στην εταιρεία πάνω από 20 χρόνια ερωτώμενος για την κλιμάκωση των περιοριστικών μέτρων και πως επηρεάζουν την εταιρεία, αναγνώρισε πως θα υπάρξουν επιπτώσεις, λέγοντας ωστόσο πως υπάρχουν αγορές όπως η Ρωσία και η Πολωνία που οι πωλήσεις κινούνται ανοδικά. Παραδέχθηκε πάντως πως δεν περίμενε πως θα χρειάζονταν να ληφθούν τόσο δραστικά μέτρα (βλ. lockdown) καθώς πριν από περίπου τρεις μήνες όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλύτερα και υπήρχαν ελπίδες για βελτίωση της κατάστασης.
Ικανοποίηση εξέφρασε και για την εξέλιξη των πωλήσεων της μάρκας καφέ Costa Coffee, η οποία μετά τα ράφια των σούπερ μάρκετ έχει αρχίσει να διεισδύει και στην καφεστίαση ενώ μεγάλες προσδοκίες υπάρχουν και για το «Topo Chico Hard Seltzer», το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα και στις ευρωπαϊκές αγορές μετά τις ΗΠΑ με τα πρώτα μηνύματα να γεννούν αισιοδοξία για τη συνέχεια.
Το Topo Chico Hard Seltzer είναι ένα ποτό με ανθρακούχο νερό, μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ και φυσικά αρώματα, το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην Λατινική Αμερική.
Η συνεργασία με την Coca Cola
Όσον αφορά στην τιμολογιακή πολιτική, ανέφερε πως έγιναν ανατιμήσεις το προηγούμενο διάστημα σε κάποιες αγορές, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ελβετία, έσπευσε ωστόσο να πει ότι ο όμιλος δεν πρόκειται να μείνει απαθής όταν ο ανταγωνισμός κινείται επιθετικά. Κληθείς να σχολιάσει την αναδιάρθρωση του αμερικάνικου ομίλου Coca Cola που βρίσκεται σε εξέλιξη σημείωσε πως αποτελεί μια έξυπνη κίνηση, η οποία είναι προς τη σωστή κατεύθυνση ενώ τόνισε πως οι μεταξύ τους σχέσεις βρίσκονται στο καλύτερο σημείο από ποτέ.
Αναφορικά με την εξαγορά της αυστραλιανής Coca-Cola Amatil Ltd από την Coca-Cola European Partners Plc, ο κ. Bogdanovic σημείωσε πως δεν έχει καμία επίπτωση στην Coca Cola HBC, για να προσθέσει πως η συνεργασία αυτή αφορά περιοχές (Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Ινδονησία) που δεν εντάσσονται στον σχεδιασμό της.
Έσπευσε ωστόσο να πει πως είναι ανοιχτοί στην γεωγραφική επέκταση του ομίλου, επισημαίνοντας πως είναι έτοιμοι με την οικονομική ευρωστία που διαθέτουν να ανταποκριθούν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όταν και εφ’ όσον η Coca Cola αποφασίσει να θέσει τέτοιο ζήτημα.
Διαβάστε ακόμα:
Αυξάνει τα διαφημιστικά κονδύλια η Coca Cola HBC
Coca Cola HBC: Ανέκαμψαν οι πωλήσεις στην εκτός σπιτιού κατανάλωση το γ’ τρίμηνο
Coca Cola HBC: Περιθώριο ανόδου μέχρι τα 30 ευρώ/μετοχή «βλέπει» η Morgan Stanley
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ