ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εν λόγω συμφωνία προβλέπει σειρά νομικών δεσμευτικών μέτρων για τη διασφάλιση της μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματος της διεθνούς ναυτιλίας κατά 40% στο σύνολο του παγκόσμιου εμπορικού στόλου έως το 2030, ώστε προοδευτικά η ναυτιλία να απεξαρτηθεί πλήρως και στο σύνολο της από τον ορυκτό άνθρακα το συντομότερο δυνατό μετά το 2050.
Η νέα συμφωνία καταδεικνύει την ικανότητα του ΙΜΟ, ως παγκόσμιου ρυθμιστή της ναυτιλιακής βιομηχανίας, να σχεδιάζει και να νομοθετεί κατάλληλα μέτρα προς επίτευξη δεσμευτικών στόχων επιτυγχάνει δεσμευτικούς στόχους για τη μείωση των εκπομπών των πλοίων σύμφωνα με το πνεύμα της Συμφωνίας του Παρισιού.
Σχολιάζοντας την εν λόγω θετική εξέλιξη ο κ. Πλακιωτάκης δήλωσε τα εξής: «Η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι μια παγκόσμια βιομηχανία που απαιτεί παγκόσμιους κανόνες. Οποιαδήποτε περιφερειακή λύση απλά θα δημιουργήσει ένα χαοτικό σύστημα αντιφατικών περιφερειακών και εθνικών καθεστώτων μείωσης του CO2, τα οποία θα εκτροχιάσουν τις διαπραγματεύσεις για την δημιουργία ενός ρεαλιστικού και βιώσιμου παγκόσμιου κανονιστικού πλαισίου».
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πυρκαγιά σε χώρο απορριμμάτων στο Ρετσινόλακκο Ευβοίας
- Eurobank: Σε ένα εμβληματικό κτίριο της Θεσσαλονίκης το νέο κέντρο private banking
- Φοροδιαφυγή: Mείωση φόρων φέρνουν τα υπερέσοδα – Οι προτεραιότητες της επόμενης 3ετίας
- Υπουργείο Εργασίας: Ευρύ πλέγμα δράσεων για υγεία και ασφάλεια – Καραγκούνης: Έμφαση στην πρόληψη ατυχημάτων