ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Oι αγορές γίνονται ακόμα πιο εθιστικές, όταν ανακαλύπτουμε προσφορές και ειδικά όταν πρόκειται για διαδικτυακές, καθώς μπροστά μας έχουμε απεριόριστες επιλογές και ένα μεγάλο εύρος τιμών.
Η Amazon, ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» του μάρκετινγκ, γι’ αυτό και ξέρει πώς να δελεάζει το αγοραστικό της κοινό, για να της μένει πάντα πιστό.
Η χαρά του καταναλωτή, βρίσκεται στις προσφορές και τα κουπόνια και αυτό ακριβώς του προσφέρει, καθώς έχει μία ολόκληρη ενότητα με υποκατηγορίες, γεμάτες κουπόνια, ορισμένα εκ των οποίων προορίζονται αποκλειστικά στα Prime μέλη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος