ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αύξηση κατά 4,4% των πωλήσεων για την εταιρεία παγωτού Ben & Jerry και του σαπουνιού Lifebuoy κινήθηκε αρκετά υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών, που εκτιμούσαν αύξηση της τάξης του 1,8%.
Αντίστοιχα, η Procter & Gamble αύξησε την πρόβλεψή της για τα κέρδη, αφού σημείωσε την ταχύτερη αύξηση των πωλήσεών της από το 2005 και η Reckitt Benckiser Group του αντισηπτικού Lysol, δήλωσε ότι τα έσοδα έως το 2020 θα αυξηθούν σε υψηλά δεκαετίας. Η Nestle ανέφερε επίσης ισχυρές πωλήσεις τροφών για κατοικίδια.
Στο ίδιο κλίμα και η Pernod Ricard και Hermes International που είναι αισιόδοξες για τις πωλήσεις, καθώς η ζήτηση για ποτά και τσάντες αναβιώνει.
Φαγητό στο σπίτι
Η ανάπτυξη του βραχίονα των τροφίμων και των αναψυκτικών συγκρατήθηκε από το κλείσιμο των εστιατορίων λόγω του lockdown, αλλά η εταιρεία ενισχύθηκε από την κατανάλωση παγωτού και άλλων συσκευασμένων ειδών στο σπίτι.
Οι καταναλωτές εφοδιάστηκαν από τα σούπερ μάρκετ και από οnline υπηρεσίες διανομής προϊόντων, με την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Unilever να αυξάνεται κατά 76% το τρίμηνο, με έσοδα περίπου 3,7 δισ. ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμπελόκηποι: Προφυλακιστέος ο 31χρονος για την έκρηξη στο διαμέρισμα
- Cloud Office: Ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα μετά από επένδυση 2 εκατ. ευρώ από την Eleven Ventures
- ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος δίνει 1,5 εκατ. ευρώ μέσω δωρεάς στην ΕΠΟ για την ενίσχυση των Ενώσων
- Κικίλιας για Πεντέλη: Προετοιμαζόμαστε από τώρα για την επόμενη αντιπυρική περίοδο