Θετικά είναι τα πρώτα δείγματα γραφής από την είσοδο της Intersport στον χώρο των outlet.

Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, η εμπορική κίνηση κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του πρώτου Intersport Outlet στην περιοχή του Κολωνού (Academy Garden) ξεπέρασε τις προσδοκίες, γεννώντας αισιοδοξία για τη συνέχεια. Προσδοκίες υπάρχουν και για το δεύτερο σημείο που αναμένεται να λειτουργήσει στα τέλη Οκτωβρίου στο πολυκατάστημα «Factory Outlet» του Αεροδρομίου που διαχειρίζεται η Folli Follie.

Η δημιουργία Intersport outlet, εξηγούν οι ίδιες πηγές, ήταν μια στρατηγική απόφαση της διοικητικής ομάδας της Fourlis, η οποία ελήφθη πριν από αρκετό διάστημα και δεν σχετίζεται με την επιδείνωση του οικονομικού κλίματος λόγω της πανδημίας. Αναφέρουν μάλιστα πως η συμφωνία με τα Factory Outlet υπεγράφη πριν από περίπου έξι μήνες. «Τα εκπτωτικά καταστήματα έχουν ρόλο σε μια αλυσίδα λιανικής. Μέσω αυτού του δικτύου μπορούν να διοχετεύονται προϊόντα προηγούμενης σεζόν σε πολύ χαμηλές τιμές», επισημαίνουν και τονίζουν πως δεν τίθεται θέμα «κανιβαλισμού» μεταξύ των καταστημάτων καθώς κάθε concept έχει διαφορετικό κοινό.

Όσον αφορά στα επόμενα βήματα, αυτά θα εξαρτηθούν από την πορεία των δυο πρώτων καταστημάτων και στην ικανότητα του ομίλου να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Σε κάθε περίπτωση, δεν σχεδιάζεται να ανοίξουν πολλά σημεία λόγω του μικρού μεγέθους της αγοράς αλλά και του μεγάλου αριθμού αθλητικών outlet. «Δεν χωράει πολλά outlet η αγορά… εξάλλου, υπάρχουν πολλά outlet αθλητικών ειδών στην Ελλάδα», υπογραμμίζουν κύκλοι προσκείμενοι στην Fourlis, η οποία έχει την ευθύνη ανάπτυξης των σημάτων Intersport και ΙΚΕΑ επί ελληνικού εδάφους.

Μειώθηκαν οι παρέες και η διάρκεια των αγορών

Το νέο επενδυτικό βήμα της Fourlis έρχεται σε μια δύσκολη περίοδο συνολικά για την κατανάλωση, με την πανδημία να έχει επηρεάσει σημαντική την αγοραστική συμπεριφορά. Μάλιστα, η αύξηση των κρουσμάτων που παρατηρείται τελευταία δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα, επιδεινώνοντας το κλίμα.

«Όσο αυξάνεται η ανησυχία για τον κορονοϊό, τόσο περισσότερο πλήττεται και το λιανεμπόριο», αναφέρουν κύκλοι προσκείμενοι στην Fourlis, φέροντας μάλιστα ως παράδειγμα τα ΙΚΕΑ, στα οποία παρατηρείται μείωση του αριθμού των καταναλωτών που τα επισκέπτονται σε μεγάλες παρέες. Αντίθετα όπως λένε αυξήθηκαν όσοι κάνουν μόνοι ή σε ζευγάρια τα ψώνια τους. Παράλληλα μειώθηκε και ο χρόνος παραμονής των επισκεπτών στο κατάστημα!

Μια τάση που πέρα από τον φόβο για τον κορονοϊό, αποδίδεται και στα περιοριστικά μέτρα που έχουν επιβληθεί για την ανάσχεση εξάπλωσης της πανδημίας, τα οποία έχουν καταστήσει το shopping εξαιρετικά πολύπλοκο και λιγότερο ελκυστικό.

Η Fourlis, πάντως, εξακολουθεί να κινείται καλύτερα από την υπόλοιπη αγορά, καθώς οι απώλειές της περιορίζονται το τελευταία τρίμηνο σε μονοψήφιο ποσοστό.