ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Καθώς η απόφαση του ΣτΕ δεν αφορούσε την ουσία του έργου και της παρέμβασης, αλλά μόνο το είδος της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου στο οποίο είχαν συμπεριληφθεί οι ρυθμίσεις για την πιλοτική λειτουργία του «Μεγάλου Περίπατου», η κυβέρνηση είχε την δυνατότητα να καταθέσει άμεσα νέα ρύθμιση για τη συνέχεια της παρέμβασης.
Έτσι, σύμφωνα με την τροπολογία που εισηγήθηκε ο κ. Αμυράς «καθίσταται αναγκαία η παράταση της εφαρμογής των προβλεπόμενων στην παρ. 7 του άρ. 65 του ν. 4688/2020 μέτρων και ιδίως της δημιουργίας προσωρινών διαδρόμων κίνησης πεζών, προσωρινών διαδρόμων κίνησης ποδηλάτου και προσωρινής δημιουργίας περιοχών ήπιας κυκλοφορίας ή δρόμων ήπιας κυκλοφορίας με μείωση του ορίου ταχύτητας στα τριάντα χιλιόμετρα».
Σύμφωνα, δε, με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι αποφάσεις θα ισχύουν μέχρι την 28.02. 2021.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία