array(0) {
}
        
    
Menu
0.28%
Τζίρος: 90.77 εκατ.

Πλαστικά Θράκης: Αύξηση κύκλου εργασιών και ισχυρή λειτουργική κερδοφορία στο 9μηνο, παρά τις προκλήσεις του οικονομικού περιβάλλοντος

Business

Ένα βήμα πριν την ολοκλήρωσή του το επενδυτικό πρόγραμμα 440 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση 14 αεροδρομίων της χώρας

Σύγχρονες υποδομες, νέες υπηρεσίες, περισσότερες επιλογές στα 14 αεροδρόμια

Η Fraport Greece ανέλαβε τον Απρίλιο του 2017 την επέκταση, των εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.

Παράλληλα δεσμεύτηκε ότι θα βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και όλα αυτά χωρίς να επηρεαστεί η εύρυθμη λειτουργία των αερολιμένων. Στην αρχή η εταιρεία είχε εκτιμήσει ότι τα έργα αναβάθμισης θα στοίχιζαν 330 εκατομμύρια ευρώ, στη συνέχεια και όσο προχωρούσαν οι εργασίες το ποσό επανεκτιμήθηκε στα 415 εκατομμύρια ευρώ ενώ σήμερα οι υπεύθυνοι δηλώνουν ότι το τελικό ποσό που θα χρειαστεί για την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος θα ανέλθει σε 440 εκατομμύρια ευρώ.

Το συνολικό άμεσο έσοδο σε βάθος 40 ετών (διάρκεια της παραχώρησης) για το ελληνικό Δημόσιο, σύμφωνα με τα σχετικά μοντέλα που έχουν τρέξει από την εταιρεία, θα ανέρθει σε περίπου 10 δις. ευρώ. Έμμεσα, όσο καλύτερες, πιο άνετες, πιο ασφαλείς και πιο φιλικές είναι οι υποδομές μιας τουριστικής χώρας για τους ταξιδιώτες, τόσο πιο ελκυστικοί γίνονται και οι προορισμοί της, τόσο πιο εύκολα θα γεμίζουν τα ξενοδοχεία, η εστίαση, τα μουσεία και οι παραλίες της.

Από την Κέρκυρα, λοιπόν, μέχρι τη Ρόδο και από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τα Χανιά ο εργοταξιακός «πυρετός» δεν άφησε μέρα να πάει χαμένη με αποτέλεσμα ήδη οι εργασίες στα 11 από τα 14 αεροδρόμια να έχουν ολοκληρωθεί.

Τα 11 αεροδρόμια έτοιμα για «απογείωση»

Στη Ζάκυνθο, υλοποιήθηκε η ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού οπότε τα check in αυξήθηκαν κατά 35% και τα σημεία ασφαλείας κατά 150%. Στο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» των Χανίων αναδιοργανώθηκε πλήρως ο αεροσταθμός, οι πύλες αυξήθηκαν κατά 25% και τα σημεία ασφαλείας και ελέγχου διπλασιάστηκαν.

Ανάλογες εργασίες ανακαίνισης πραγματοποιήθηκαν και στο διάδρομο αποπροσγείωσης όπως άλλωστε και στην Καβάλα όπου πλέον εφαρμόζεται ο «push-back» τρόπος στάθμευσης των αεροσκαφών και άρα επιτυγχάνεται η πλήρης αξιοποίηση της χωρητικότητας των αεροδρομίων.

Στο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας, επεκτάθηκε ο τερματικός σταθμός κατά 2.029τ.μ. Στην ηπειρωτική χώρα, ένα ακόμα αεροδρόμιο που άλλαξε εντελώς είναι αυτό του Ακτίου το οποίο επεκτάθηκε κατά 2.381τ.μ, αναμορφώθηκε και έχει πλέον 14 check-in,  8  πύλες αναχώρησης και διπλάσια σημεία ασφαλείας.

Το αεροδρόμιο της Καβάλας

Στη Σάμο έχουν προκύψει αύξηση του αριθμού των check-in, των πυλών αναχώρησης και των σημείων ασφαλείας από την επέκταση κατά 1.550τ.μ., όπως επίσης και στο αεροδρόμιο της Σκιάθου όπου πραγματοποιήθηκαν εργασίες επέκτασης κατά 2.185 τ.μ. και ανακαίνισης του υπάρχοντος αεροσταθμού που είχε ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, τον διπλασιασμό των ιμάντων παραλαβής αποσκευών.

Η Μυτιλήνη έχει ένα εκ βάθρων ολοκαίνουργιο σύγχρονο και άνετο αεροδρόμιο συνολικής έκτασης 7.185τ.μ, ενώ τα έργα που ολοκληρώθηκαν και στο αεροδρόμιο «Άννα Πολλάτου» της Κεφαλονιάς έχουν δώσει έναν νέο αεροσταθμό επιφάνειας 10.700τ.μ γεγονός που σημαίνει αυξημένα check-in κατά 70%, με διπλάσια σημεία ασφαλείας και διπλάσιες πύλες αναχωρήσεων. Το ολοκαίνουργιο και κατά 3.450 τ.μ. μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Μυκόνου, ένα στολίδι για το νησί, συνδυάζει την κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική σε ένα σύγχρονο αεροδρομικό περιβάλλον με μοντέρνα συστήματα. 

Το αεροδρόμιο της Ρόδου, το δεύτερο μεγαλύτερο που διαχειρίζεται η Fraport Greece μετά και το «Μακεδονία» έχει πλέον μια εντελώς διαφορετική εικόνα. Πρόκειται για ένα σύγχρονο αεροδρόμιο διεθνών προδιαγραφών, άνετο και φιλικό προς το επιβατικό κοινό.

Το ίδιο ισχύει και για το «Ιωάννης Καποδίστριας της Κέρκυρας που παραδόθηκε μόλις πριν από λίγες ημέρες. Ο νέος τερματικός σταθμός επιφάνειας 10.350τ.μ. ως επέκταση του υφιστάμενου φιλοξενεί 28 check-in, 8 σημεία ελέγχου και 12 πύλες αναχώρησης.

Τα τρία αεροδρόμια στα οποία οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες είναι εκείνα της Κω, της Σαντορίνης και το εμβληματικό «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελλάς Βερόνα: Ενδιαφέρον από Αμερικανούς επενδυτές για την ιταλική ομάδα που ιδρύθηκε από Έλληνες φοιτητές
Χαντζηνικολάου (Τράπεζα Πειραιώς): Ανάγκη προώθησης «δίδυμων μεταρρυθμίσεων» για την ενίσχυση των επενδύσεων
Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη
ΥΠΕΘΟ για έκθεση Κομισιόν: Η Ελλάδα σε σταθερή πορεία ανάπτυξης και σύγκλισης με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο
Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 201 άγονες θέσεις ιατρών – Κανένας ενδιαφερόμενος ξανά για την Κω
Κόκκινο πανί το Ειδικό Χωροταξικό για τον τουρισμό – Στη σέντρα βγάζουν οι επενδυτές το υπουργείο Περιβάλλοντος
Ρόδος: Πέθανε 35χρονη έγκυος λίγα 24ωρα μετά από εξιτήριο
Μύκονος: Ποιους περιορισμούς βάζει το υπ. Περιβάλλοντος για τη δόμηση στο νησί
Μύκονος: Τι προτείνεται για τον πολεοδομικό σχεδιασμό του νησιού – Ολη η παρουσίαση