ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας ή στις αρχές της μεθεπόμενης θα ανοίξουν, εκτός απρόοπτου, οι οικονομικές προσφορές στο διαγωνισμό για την πρώτη φάση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας (Άλσος Βεϊκου – Γουδή) έργο προϋπολογισμού 1,8 δις. ευρώ.
Ο δρόμος για να προχωρήσει ο διαγωνισμός στην επόμενη φάση του άνοιξε έπειτα από τη λήξη του σήριαλ με τις προσφυγές του προηγούμενου σταδίου της διαδικασίας στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) οι οποίες είχαν καταστεί χωρίς αντικείμενο.
Αρχικά απέσυρε την προσφυγή της την οποία είχε υποβάλει την περασμένη Άνοιξη η κοινοπραξία Άκτωρ, Ansaldo, Hitachi Rail Italy και χθες σύμφωνα με πληροφορίες το ίδιο έπραξε και η δεύτερη κοινοπραξία, που συμμετέχει στο διαγωνισμό, Άβαξ, Ghella, Alstom Transport.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην τεχνική αξιολόγηση η κοινοπραξία με επικεφαλής την Άβαξ έχει ένα μικρό προβάδισμα στη βαθμολογία, το οποίο δύναται να ανατραπεί αν η οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας της Άκτωρ είναι ελάχιστα καλύτερη από αυτή του αντιπάλου της.
Η συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας για τη γραμμή 4 θα έχει ως αποτέλεσμα την υπογραφή της σύμβασης με την ΕΡΕΤΒΟ για τις πρόδρομες εργασίες η οποία εκκρεμεί.
Το έργο προκηρύχθηκε το 2017 και σήμερα, τρία χρόνια μετά, δεν υπάρχει ασφαλής εκτίμηση για το πότε θα ξεκινήσει πολύ περισσότερο για το πότε θα ολοκληρωθεί. Θεωρείται ένα δύσκολο έργο, η χάραξή του περιλαμβάνει πολλά κεντρικά σημεία, οι σταθμοί είναι σε πυκνοκατοικημένες περιοχές (π.χ. Κολωνάκι, Εξάρχεια) κάτι που σημαίνει καθυστερήσεις και απρόοπτα.
Ο συμβατικός χρόνος κατασκευής του είναι 8 χρόνια.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπουργικό Συμβούλιο: Ποια νομοσχέδια συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν
- FIFA: Τι αλλάζει «επειγόντως» για τις μεταγραφές παικτών μετά την «υπόθεση Ντιαρά»
- ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμός €78 εκατ. για τη στατική και λειτουργική αποκατάσταση των στεγάστρων Καλατράβα στο ΟΑΚΑ
- Δένδιας: Ενημέρωσε τον Μητσοτάκη για τη νέα δομή των Ενόπλων Δυνάμεων και το θόλο