ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Άγνωστες παραμένουν πολλές πτυχές σχετικά με την επικείμενη είσοδο της ρωσικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Mere στην ελληνική αγορά.
Παρ’ ότι έχει περάσει ένα εύλογο διάστημα από τότε που προανήγγειλε την απόφασή της να δραστηριοποιηθεί στην χώρα μας, εντούτοις πολύ λίγα έχουν γίνει γνωστά για την πορεία υλοποίησης του εγχειρήματός της. Την αβεβαιότητα επιτείνει και η επικοινωνιακή πολιτική που έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν οι Ρώσοι, οι οποίοι επιμένουν να τηρούν «σιγήν ιχθύος» για τις κινήσεις τους, κάνοντας αρκετούς στην αγορά να αναρωτιούνται εάν θα πραγματοποιήσουν τελικά το επόμενο βήμα.
Προμηθευτές που διερεύνησαν το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Mere δεν κρύβουν τον προβληματισμό τους για τον τρόπο που οι Ρώσοι επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα, σημειώνοντας πως τα «εμπορικά ήθη» που κομίζουν είναι ξένα προς την ελληνική πραγματικότητα και δίνουν μικρές πιθανότητες επιτυχίας στην όλη προσπάθεια. Θεωρούν μάλιστα πως όσοι επιλέξουν να συνεργαστούν μαζί τους θα είναι κυρίως μικρές μονάδες μεταποίησης ή και έμποροι με ελάχιστη ή και καθόλου παρουσία στα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετ, οι οποίοι προτίθενται και μπορούν για πολλούς και διάφορους λόγους να προσφέρουν τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές που ζητούν οι νέοι παίκτες. Αντιλαμβάνονται ωστόσο πως τα προϊόντα που θα μπουν στα ράφια της Mere θα είναι χαμηλής ποιότητας και θα αφορά κυρίως προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας πολύ χαμηλής τιμής (τα λεγόμενα B brand) ενώ και η γκάμα τους θα είναι περιορισμένη.
Μάλιστα, σε πρώτη φάση από την γκάμα της –όπως όλα δείχνουν- θα απουσιάσουν τα φρέσκα οπωροκηπευτικά καθώς και τα νωπά κρέατα και τα ψάρια, καθώς μέσω της ιστοσελίδας της ενημερώνει πως προς το παρόν δεν ενδιαφέρεται για τέτοιου είδους προϊόντα. «Η MERE προς το παρόν δεν ενδιαφέρεται για φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.
Ολοκληρώθηκαν οι προσλήψεις
Παράλληλα, φαίνεται πως η Mere ολοκλήρωσε και τον πρώτο κύκλο προσλήψεων, καλύπτοντας τις θέσεις που ζητούσε. Αυτό προκύπτει από την ανακοίνωση που ανάρτησε στην ελληνική ιστοσελίδα της, με την οποία γνωστοποιεί πως δεν δέχεται άλλα email για αιτήσεις εργασίας και πως εκδώσει καινούρια ανακοίνωση όταν προκύψουν νέες ανάγκες. «ΠΡΟΣΟΧΗ: Προς το παρόν, η MERE δεν δέχεται άλλα email για αιτήσεις εργασίας. Όταν ανοίξουν πρόσθετες θέσεις, θα ανακοινωθεί εδώ. Ευχαριστούμε.», διαμηνύει στο μήνυμά της.
Όσον αφορά στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, πληροφορίες αναφέρουν πως τα πρώτα καταστήματα Mere αναμένεται να λειτουργήσουν σε Λάρισα και Τρίπολη ενώ θα ακολουθήσει και ένα ακόμη κατάστημα στην περιοχή της Αττικής, πιθανότητα στις αρχές του νέου έτους.
Η Mere ή Svetofor (όπως είναι γνωστή στην Ρωσία) είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.200 καταστήματα σε όλη την χώρα. Παράλληλα, έχει παρουσία στην Γερμανία, την Πολωνία, την Ρουμανία, την Λετονία, την Λιθουανία, την Εσθονία, την Κίνα και άλλες χώρες ενώ εκτός από την Ελλάδα σχεδιάζει να αναπτυχθεί σε Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες. Ακολουθεί επιθετική πολιτική τιμών, προσφέροντας τιμές από 30% έως και 80% χαμηλότερες από την υπόλοιπη αγορά.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση