ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αρχή της συνεργασίας των δυο πλευρών θα γίνει με την τηλεοπτική καμπάνια «Ο δρόμος προς την κορυφή» ενώ αναμένεται να εμπλουτισθεί με περισσότερες δράσεις το επόμενο διάστημα σε όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας.
Όπως εξήγησε σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου η Marketing Manager της Μέλισσα Κίκιζας, Μαριαλένα Λημναίου η συνεργασία δεν περιορίζεται στα στενά σύνορα της Ελλάδας, αλλά επεκτείνεται και στο εξωτερικό, όπου ο Έλληνας αθλητής απολαμβάνει υψηλή αναγνωρισιμότητα. «Είναι μια διεθνής συνεργασίας, μακροπρόθεσμης προοπτικής και εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, αποφεύγοντας ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διάρκεια, τη μορφή και τα χρήματα του συμβολαίου.
Σύμφωνα με την κα. Λημναίου, Μέλισσα Κίκιζας και Στέφανος Τσιτσιπάς μοιράζονται κοινές αξίες και ιδανικά, όπως η σκληρή δουλειά, η αγάπη γι’ αυτό που κάνεις και η προσήλωση στο στόχο που θα αντιμετωπίσει κάθε εμπόδιο και θα οδηγήσει στην κορυφή. Η συνεργασία, όπως ανέφερε η κα. Λημναίου, θα αξιοποιήσει και την ισχυρή παρουσία της εταιρείας στις διεθνείς αγορές, οι οποίες συνεισφέρουν σημαντικά έσοδα στα ταμεία της ελληνικής βιομηχανία ζυμαρικών.
Η «επικοινωνιακή αντεπίθεση» της Μέλισσα συνδέεται και με την κυκλοφορία νέων καινοτόμων προϊόντων στην κατηγορία των λειτουργικών ζυμαρικών, τα οποία κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στην προτίμηση των καταναλωτών. Όπως είπε η κα. Λημναίου, η κατηγορία των health & wellness ζυμαρικών αποτελεί ένα πολύ δυναμικό κομμάτι της αγοράς, τονίζοντας πως υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης.
Επεσήμανε μάλιστα πως τα ολικής άλεσης είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας των νοικοκυριών, όπως και τα ζυμαρικά χωρίς γλουτένη (gluten free) ενώ έκανε ειδική αναφορά στην απήχηση των ζυμαρικών με υψηλή ποσότητα πρωτεΐνης (high protein), τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες μέσα σε σύντομο διάστημα από την κυκλοφορία τους. Τα high protein ζυμαρικά αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα και στο εξωτερικό, καθώς υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
Η κα. Λημναίου προανήγγειλε την κυκλοφορία και άλλων προϊόντων στην κατηγορία των λειτουργικών τροφίμων, σημειώνοντας πως η εταιρεία παρακολουθεί πολύ στενά τις διεθνείς διατροφικές τάσεις, προκειμένου να αφουγκραστεί τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Αναγνώρισε πάντως πως η πανδημία έπληξε την κατηγορία, χωρίς ωστόσο να ανακόψει τη δυναμική της, παρ’ ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα πωλούνται πολύ ακριβότερα από τα συμβατικά τρόφιμα.
Σχολιάζοντας τέλος τη γενικότερη πορεία της αγοράς, η Marketing Manager της Μέλισσα ανέφερε πως μετά την έξαρση που γνώρισε η κατανάλωση την περίοδο του lockdown, άρχισε να εξομαλύνεται και πλέον κινείται σε κανονικά επίπεδα και τόνισε πως η διοίκηση παρακολουθεί πολύ στενά την εξέλιξη της αγοράς, «μήνα με τον μήνα και μέρα με την μέρα».
Who is Who
Η Μέλισσα Κίκιζας ιδρύθηκε από τον Αλέξανδρο Κίκιζα το 1947 στην Αθήνα και η βασική της δραστηριότητα είναι η παραγωγή σιμιγδαλιού και ζυμαρικών. Αποτελεί την Νο1 παραγωγό ζυμαρικών στην Ελλάδα, με μερίδιο αγοράς να ξεπερνά το 33%. Το 2019 παρουσίασε πωλήσεις 65,4 εκατ. ευρώ, ενώ κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε περίπου 3 εκατ. ευρώ.
Τα προϊόντα της βρίσκονται σε περισσότερες από 35 χώρες με τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 20% του ετήσιου τζίρου. Κατέχει το μεγαλύτερο καθετοποιημένο συγκρότημα μύλου και μακαρονοποιείου στα Βαλκάνια παράγοντας ετησίως 55.000 τόνους ζυμαρικών. Απασχολεί 220 άτομα προσωπικό και είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Heinz, Kraft και Del Monte στην Ελλάδα. Πληροφορίες της αγοράς θέλουν την εταιρεία να διεκδικεί και την εξαγορά του εργοστασίου Pummaro της Unilever στην Γαστούνη.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση