ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία, που έχει το μεγαλύτερο σύστημα ταιριάσματος χρωμάτων (color matching system) στον κόσμο, ανέφερε πως η απόχρωση αυτή είναι «ζωηρή και περιπετειώδης», ενώ ελπίζει να κάνει τις γυναίκες που βρίσκονται σε αυτές τις μέρες του μήνα «να νιώσουν περήφανες για τον εαυτό τους».
Σε συνεργασία με το ελβετικό brand προϊόντων γυναικείας υγιεινής Intimina, η Pantone ξεκίνησε την καμπάνια με τίτλο Seen+Heard, η οποία προσπαθεί να ενθαρρύνει όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως φύλου, να μιλήσουν λεπτομερώς για την περίοδο.
Η Αντιπρόεδρος του Pantone Color Institute, Laurie Pressman, δήλωσε πως το νέο χρώμα δημιουργήθηκε για να γεμίσει αυτοπεποίθηση τις γυναίκες. «Για να ορθώσουν το ανάστημά τους και να εξυμνήσουν τη ζωτική δύναμη με την οποία γεννήθηκαν. Για να ενθαρρύνουμε τους πάντες, όποιο κι αν είναι το φύλο τους, να μιλούν αυθόρμητα και ανοιχτά για αυτήν την απολύτως φυσική σωματική λειτουργία.»
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ