Στην πώληση ενός εκ των παλαιότερων φορτηγών πλοίων του στόλου της προχώρησε, σύμφωνα πληροφορίες, η ναυτιλιακή  Samos Steamship, συμφερόντων της οικογένειας Ιγγλέση.

Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 229,186 dwt πλοίο Vathy,(κατασκευής 2004), στην τιμή των 4 εκατ. δολαρίων, ωστόσο, ορισμένοι υποστηρίζουν ότι το τίμημα απέχει πολύ από το πραγματικό.

Σύμφωνα με τη VesselsValue η αξία του bulker κυμαίνεται στα 11,3 εκατ. δολάρια ενώ η αξία διάλυσης είναι λίγο υψηλότερη από τα 9,3 εκατ. δολάρια.

Όπως αναφέρει το tradewinds, η Samos Steamship εξαγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο ονομάζονταν G Pegasus, το 2016, καταβάλλοντας 12,7 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, πέρυσι το πλοίο συγκρούστηκε με αλιευτικό σκάφος στην Κίτρινη Θάλασσα.

Η Samos Steamship, με περισσότερα από 140 χρόνια παρουσίας στη ναυτιλία, ελέγχει ένα στόλο 21 πλοίων στο νερό εκ των οποίων 10 είναι δεξαμενόπλοια (ένα VLCC, ένα suezmax, πέντε aframaxes και τρία chemical) και 11 είναι bulkers (ένα Very Large Ore Carrier, δυο Capesize / Newcastlemax, ένα Capesize, τέσσερα Kamsarmax, και δυο Supramax).

Παράλληλα σε εξέλιξη βρίσκεται το  επενδυτικό ναυπηγικό πρόγραμμα της ναυτιλιακής.

Το καλοκαίρι έκλεισε συμφωνία με το ιαπωνικό ναυπηγείο Sumitomo για την κατασκευή ενός aframax Tier III main engine, μεταφορικής ικανότητας 112.000 dwt, στην τιμή των 48 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί στην εταιρεία το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Πρόκειται για το τέταρτο πλοίο της εταιρείας που βρίσκεται υπό κατασκευή.

Υπό ναυπήγηση έχει ακόμη ένα aframax 112.000 dwt, στο ίδιο ναυπηγείο, με ορίζοντα παράδοσης το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Επίσης, πέρυσι η ναυτιλιακή προχώρησε στην παραγγελία δυο τάνκερ suezmax στα, επίσης ιαπωνικά, ναυπηγεία Universal (JMU), χωρητικότητας 158.000 dwt το ένα, με ορίζοντα παράδοσης το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και το τρίτο τρίμηνο του 2021. To κόστος τους κατά πληροφορίες, ανέρχεται σε 62,5 εκατ. δολάρια έκαστο.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση