ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι Βρετανοί καταναλωτές προμηθεύονταν και αποθήκευαν στα σπίτια τους μεγάλες ποσότητες βασικών ειδών στην αρχή του lockdown που επιβλήθηκε λόγω του κορονοϊού τον Μάρτιο, με αποτέλεσμα πολλοί καταναλωτές να στέκονται με τις ώρες στην ουρά ή να διανύουν μεγαλύτερες απ΄ό,τι συνήθως αποστάσεις για να βρουν προϊόντα, όπως χαρτί τουαλέτας, κονσέρβες με φρούτα και ρύζι. Καθώς τα κρούσματα κορονοϊού να αυξάνονται και πάλι στη Βρετανία, με τον πρωθυπουργό Μπόρις Τζόνσον να καλεί τους πολίτες να εργάζονται από το σπίτι τους εάν είναι δυνατόν, η Tesco ακολούθησε το παράδειγμα της μικρότερης ανταγωνιστικής αλυσίδας Morrisons και επέβαλε εκ νέου περιορισμούς.
Και οι δύο εταιρίες έχουν τοποθετήσει προσωπικό στις εισόδους των καταστημάτων προκειμένου να ελέγχουν ότι όσοι εισέρχονται σε αυτά φορούν μάσκα.
«Έχουμε καλή διαθεσιμότητα, με επάρκεια αποθεμάτων, και θα ενθαρρύναμε τους πελάτες μας να κάνουν τις αγορές τους όπως συνήθως», δήλωσε εκπρόσωπος της Tesco. «Για να διασφαλίσουμε ότι όλοι θα μπορούν να συνεχίσουν να αγοράζουν ό,τι χρειάζονται, έχουμε εισάγει περιορισμούς σε μαζικές αγορές για ένα μικρό αριθμό προϊόντων».
Η Kimberly-Clark, η εταιρία που παράγει το χαρτί τουαλέτας Andrex και τα μαντηλάκια Kleenex, ανακοίνωσε χθες ότι καταγράφει μέτρια αύξηση στη ζήτηση για χαρτί αλλά ότι έχει επάρκεια προϊόντων που διασφαλίζει τη σταθερή τροφοδοσία για όλη τη χώρα. Άλλες εταιρίες, όπως οι κολοσσοί καταναλωτικών προϊόντων Procter & Gamble και Reckitt Benckiser έχουν ανακοινώσει ότι είναι καλά προετοιμασμένες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καλαφάτης: Ο λαϊκισμός δεν είναι εύκολος αντίπαλος
- Πούτιν-Ερντογάν: Μίλησαν για την ενίσχυση της εμπορικής και οικονομικής συνεργασίας τους
- Ιράν: Συνομιλίες για το πυρηνικό πρόγραμμα με Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο την Παρασκευή
- Τράπεζες: Βασικός πυλώνας πιστωτικής επέκτασης οι χρηματοδοτήσεις των έργων ΣΔΙΤ