Με την παρουσίαση που πραγματοποιεί η διοίκηση του ΟΠΑΠ , σήμερα Παρασεκυή 11/9 ,στο HSBC Επενδυτικό Συνέδριο Αναδυόμενων Αγορών (CEEMEA Consumer Week), ξεκινά ένα γύρο παρουσιάσεων σε ξένους επενδυτές που περιλαμβάνει 5 παρουσιάσεις μέσα στο επόμενο δίμηνο, (κυρίως μέσω τηλεδιασκέψεων λόγω πανδημίας).

Ακολουθεί το 15ο Ετήσιο Ελληνικό Roadshow Χρηματιστηρίου Αθηνών, (που θα πραγματοποιηθεί 17-18 & 21/09/2020) Λονδίνο – μέσω τηλεδιάσκεψης-,  το HSBC Forum Αναδυόμενων Αγορών στις 6 Οκτωβρίου, και το Επενδυτικό Συνέδριο Auerbach GraysonEurobank Equities 2020, στη  Νέα Υόρκη – που επίσης θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης

Η πέμπτη παρουσίαση του ομίλου θα πραγματοποιηθεί στις 9 Νοεμβρίου και αφορά το 12ο Ετήσιο Επενδυτικό Συνέδριο Annual CEEMEA One-on-One Goldman Sachs (9-11/11/2020).

 

11/09/2020     HSBC Επενδυτικό Συνέδριο Αναδυόμενων Αγορών (CEEMEA Consumer Week)
17/09/2020    15ο Ετήσιο Ελληνικό Roadshow Χρηματιστηρίου Αθηνών, (17-18 & 21/09/2020) Λονδίνο –      τηλεδιάσκεψη
06/10/2020     2020 HSBC Forum Αναδυόμενων Αγορών (06-16/10/2020)
26/10/2020    Επενδυτικό Συνέδριο Auerbach Grayson – Eurobank Equities 2020, Νέα Υόρκη – τηλεδιάσκεψη
09/11/2020    12ο Ετήσιο Επενδυτικό Συνέδριο Annual CEEMEA One-on-One Goldman Sachs (9-11/11/2020)

 

Οι επιδόσεις του ΟΠΑΠ το δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2020 σχολιάστηκαν θετικά από τους αναλυτές, καθώς όπως σχολιάστηκε δείχνουν ανθεκτικότητα, δεδομένων των συνθηκών (τα καταστήματα ξανάρχισαν να λειτουργούν στις 11 Μαΐου, αλλά τα VLTs έμειναν κλειστά μέχρι αρχές Ιουνίου).

Με τα δεδομένα αυτά, οι αναλυτές θεωρούν ότι η εισηγμένη μπορεί να εγγράψει φέτος EBITDA άνω των 280 εκατ. ευρώ.

Εν τω μεταξύ όπως τόνισε στη χθεσινή τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές η διοίκηση της εταιρείας τα VLTs διατήρησαν τη δυναμική τους, παρότι τα καταστήματα PLAY έμειναν κλειστά έως τις αρχές Ιουνίου. Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, ο ΟΠΑΠ παρουσίασε νέα παιχνίδια στα VLTs, ενώ προώθησε πρωτοβουλίες για τη συνολική βελτιστοποίηση του χαρτοφυλακίου του..

Ταυτόχρονα, εξακολουθεί να αναπτύσσεται ο live στοιχηματισμός και να ενισχύεται η χρήση των συσκευών αυτόνομης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs).

Επίσης, κατά το δεύτερο τρίμηνο, ο ΟΠΑΠ προχώρησε στη διάθεση νέων παιχνιδιών στο δίκτυο των πρακτορείων του. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ολοκλήρωσε με επιτυχία το επαναλανσάρισμα των virtual προϊόντων αθλητικού στοιχηματισμού, τα οποία έχουν ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον των παικτών.

Επιπλέον, στα τέλη Ιουνίου, η εταιρεία παρουσίασε το νέο παιχνίδι Powerspin, το οποίο ενισχύει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και την παικτική εμπειρία στα καταστήματα ΟΠΑΠ, ενώ έχει ήδη σημειώσει ενθαρρυντικές επιδόσεις.