Η μείωση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη χώρα συνεχίστηκε φυσιολογικά και τον Αύγουστο, με την πτώση να φτάσει το -28,6%. Πέρυσι είχαν πουληθεί αυτό το μήνα 9594 αυτοκίνητα, φέτος πουλήθηκαν 6853.

Η πτώση αυτή οφείλεται κυρίως στο αντίκτυπο της πανδημίας στον τουρισμό και στα επαγγέλματα που συνδέονται μ’ αυτόν. Έτσι έλειψαν εταιρικές πωλήσεις, πωλήσεις rent a car, όπως και πωλήσεις ιδιωτών. Από τις σημαντικές μεταβολές αξίζει να δει κανείς πως οι καταναλωτές φεύγουν από τα πολύ μικρά αυτοκίνητα (σ.σ: έχει μειωθεί και η προσφορά μοντέλων στην κατηγορία Α) και στρέφονται στα αμέσως μεγαλύτερα της κατηγορίας B, ειδικά τα B SUV. Η κατηγορία Β πλέον είναι το 50% της αγοράς.

Επίσης αν αθροίσει κανείς τις πωλήσεις SUV βλέπουμε ότι φτάνουν το 40% του συνόλου της αγοράς. Δηλαδή 4 στους 10 αγοραστές επιλέγουν SUV. Τέλος αξίζει να τονιστεί ότι υπάρχει μια τάση στους καταναλωτές να στρέφουν την πλάτη τους στα βενζινοκίνητα οχήματα, επιλέγοντας υβριδικά.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής: 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Αύγουστο, έχει ως εξής: 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Ιούνιο ως εξής: 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση