Η βιωσιμότητα έχει γίνει η ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη τάση τόσο της μόδας, όσο και της ομορφιάς. Από τη μία πλευρά, η στροφή των καταναλωτών προς την οικολογία έχει αυξήσει τη ζήτηση ανάλογων προϊόντων. Οι επιχειρήσεις δε, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της αγοράς και προσπαθώντας να προστατεύσουν τον πλανήτη, εφαρμόζουν πιο «πράσινες» πρακτικές στην παραγωγή.

Φυσικά, υπάρχουν κίνδυνοι. Λέξεις και φράσεις όπως vegan ή cruelty-free τοποθετούνται προσεκτικά στις συσκευασίες, χωρίς να ανταποκρίνονται απαραίτητα στην πραγματικότητα. Γίνεται, έτσι, μία οργανωμένη προσπάθεια για την παραπλάνηση του κοινού, προκειμένου να αυξηθεί το κέρδος του εκάστοτε brand. Πρόκειται για το λεγόμενο greenwashing, θύματα του οποίου έχουμε πέσει οι περισσότεροι.

Σύμφωνα με την πλατφόρμα Cosmetify, οι παρακάτω εταιρείες έχουν δεσμευθεί να κάνουν τον κόσμο της ομορφιάς λίγο καλύτερο, προσέχοντας τον πλανήτη.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr