ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Κουβούκλια στα στηρίγματα του κεφαλιού και υφασμάτινα διαχωριστικά θα αρχίσουν να εμφανίζονται στις καμπίνες των αεροπλάνων, καθώς η ταλαιπωρημένη βιομηχανία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον κορονοϊό.
Οι αεροπορικές εταιρείες που αναμένουν με απελπισία την άρση των μέτρων ασφαλείας από τις κυβερνήσεις και την επιστροφή των επιβατών αναζητούν τρόπους να διαβεβαιώσουν το κοινό ότι η υγεία τους δεν θα τεθεί σε κίνδυνο κατά τη διάρκειας μίας πτήσης. Νέο στυλ καθισμάτων και νέες καμπίνες θα μπορούσαν να είναι μία αρχή.
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου, η Recaro Aircraft Seating GmbH, έχει σχεδιάσει μία σειρά τροποποιήσεων στα καθίσματα για τη διατήρηση των αποστάσεων μεταξύ επιβατών και την αποτροπή ενδεχόμενης μόλυνσης.
Οι αεροπορικές εταιρίες σκέφτονται να εγκαταστήσουν το νέο εξοπλισμό της Recaro ως προσωρινή τροποποίηση της καμπίνας, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Mark Hiller. Επισήμανε ότι χρειάζονται εξαρτήματα εύκολα στον χειρισμό, ελαφριά και διαθέσιμα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
«Υπάρχει σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον από διαφορετικές περιοχές», δήλωσε ο Hiller σε συνέντευξη.
Με τη διάθεση του εμβολίου για τον κορονοϊό να απέχει πιθανώς κάποια χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να πείσουν το κοινό ότι είναι ασφαλές να πετάξει ακόμα και όταν ένας μολυσμένος επιβάτης μπορεί να είναι δίπλα του. Οι σποραδικές εκρήξεις κρουσμάτων σε όλο τον κόσμο απομακρύνουν τους ανθρώπους: Η κίνηση παγκοσμίως μειώθηκε τον Ιούλιο σχεδόν κατά 80% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, μια μεγαλύτερη από το αναμενόμενο πτώση, δήλωσε η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (ΙΑΤΑ) την περασμένη εβδομάδα.
Από τα αεροπλάνα που πετούν, πολλά είναι μισοάδεια. Τα αεροσκάφη πρέπει συνήθως να είναι γεμάτα από 70% έως 80% για να αποφέρουν κέρδος, και αυτό αυξάνει την ανάγκη ελκυστικών εξαρτημάτων που να επιτρέπουν στους επιβάτες να κάθονται δίπλα-δίπλα χωρίς να αγγίζουν τα κεφάλια και τους ώμους τους ή να σπρώχνουν τους αγκώνες τους.
Οι αεροπορικές εταιρείες ανακαλύπτουν επίσης πώς να εφαρμόσουν στρώσεις απολυμαντικού που αναπτύχθηκε από την Recaro στα καθίσματά τους, δήλωσε ο Hiller. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει ότι έχει ανανεώσει την ουσία η οποία απωθεί τους ιούς, συμπεριλαμβανομένου του Covid-19.
Ενώ η βιομηχανία έχει δηλώσει εδώ και μήνες ότι υπάρχει μικρή πιθανότητα να κολλήσει κάποιος τον ιό στο αεροπλάνο, επειδή διαθέτει φίλτρα αέρα όπως αυτά του νοσοκομείου, αυτό το επιχείρημα διαψεύστηκε από τα κρούσματα που υπήρξαν σε ορισμένες πτήσεις.
Και οι 187 επιβάτες και 6 μέλη του πληρώματος μίας πτήσης της TUI AG από θέρετρο της Ζακύνθου προς το Κάρντιφ μπήκαν σε καραντίνα αφού επιβεβαιώθηκαν τουλάχιστον 16 κρούσματα στο δρομολόγιο, στις 25 Αυγούστου.
Η Recaro, η οποία πούλησε τουλάχιστον 150.000 αεροπορικά καθίσματα πέρυσι, δεν είναι άτρωτη στην κρίση που έχει επηρεάσει την αεροπορική βιομηχανία, παρά την ενδεχόμενη ζήτηση που μπορεί να υπάρχει για τα νέα σχέδια της. Ο Hiller είπε ότι τα έσοδα της αναμένεται να υποχωρήσουν κατά σχεδόν 60% φέτος.
“Ακόμη και αν οι αεροπορικές εταιρείες δεν αγοράσουν καινούργια αεροπλάνα, μπορεί να ανακαινίσουν τις καμπίνες τους για να είναι πιο βολικές και προσαρμοσμένες για την προφύλαξη των επιβατών από τον Covid”, εξήγησε.
Επιμέλεια μετάφρασης: Αμαλία Σοφία Βερούτη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Galaxy Cosmos Mezz: Με ποσοστό 10,4% η Hellenic Prosperity Master Fund
- Εφετείο Αθηνών: Από σήμερα διαθέτει το δικό του ιατρείο
- Χρηματιστήριο: Τι ακούγεται για το πακέτο των 25,8 εκατ. τεμαχίων της Eurobank – ΕΤΕ και Πειραιώς πρωταγωνιστές, νέα υψηλά για Αλουμύλ και ΑΔΜΗΕ
- Πειραιώς: €1,5 δισ. Δανειακών Συμβάσεων του Ταμείου Ανάκαμψης – Αίτημα για 7η δόση κεφαλαίων