ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Στην περικοπή θέσεων εργασίας και στο κλείσιμο καταστημάτων θα προχωρήσει η εταιρεία Estee Lauder στο πλαίσιο ενός πολυετούς πλάνου αναδιάρθρωσης, μετά τις σημαντικές επιπτώσεις της πανδημίας στη βιομηχανία καλλυντικών.
Ο κολοσσός του κλάδου προϊόντων ομορφιάς σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό του κατά 1.500 έως 2.000 θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο, ή περίπου το 3% του συνολικού προσωπικού, και να ενισχύσει τις ψηφιακές του δραστηριότητες, αφού τα lockdown έπληξαν τη ζήτηση για μακιγιάζ. Οι περισσότερες από τις περικοπές θα αφορούν σε υπαλλήλους καταστημάτων και εργαζόμενους υποστήριξης, ανέφερε η εταιρεία την Πέμπτη.
Στο πλαίσιο της διετούς πρωτοβουλίας, η διοίκηση θα κλείσει το 10% έως το 15% των ανεξάρτητων καταστημάτων Estee Lauder καθώς και ορισμένα καταστήματα ομορφιάς που λειτουργούν εντός πολυκαταστημάτων, αφού οι καταναλωτές στρέφονται περισσότερο στις διαδικτυακές αγορές.
“Θα αναδιαρθρώσουμε την εικόνα των καταστημάτων μας προκειμένου να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα και να επενδύσουμε για ανάπτυξη”, δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Fabrizio Freda. Τόνισε ότι η εταιρεία εισέρχεται στη νέα δημοσιονομική της χρήση με “συγκρατημένη αισιοδοξία”.
Στην έναρξη των συναλλαγών οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν πτώση 6,8%.
Η εταιρεία διατηρεί μετρητά για τη διαχείριση της, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Διάφορα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας υπαλλήλων, της προσωρινής μείωσης μισθών και των περικοπών σε επενδύσεις κεφαλαίου, έχουν οδηγήσει σε εξοικονόμηση περίπου 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφερε η διοίκηση.
Η επιφυλακτικότητα της Estee Lauder αντικατοπτρίζει τη σοβαρότητα της κατάστασης στη βιομηχανία ομορφιάς, καθώς ανακάμπτει από τις μειώσεις πωλήσεων που σχετίζονται με την πανδημία. Συνολικά, τα μαγαζιά καλλυντικών έχουν καλές επιδόσεις σε σχέση με άλλα μη βασικά καταστήματα λιανικής, όπως αυτά των ειδών ένδυσης και αξεσουάρ μόδας, επειδή οι καταναλωτές εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για προϊόντα περιποίησης του δέρματος, όπως κρέμες ματιών και ενυδατικές, ακόμα και αν δεν αγοράζουν ρούχα.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης της εταιρείας που έληξε στις 30 Ιουνίου, οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν κατά 32%, στα 2,43 δισ. δολάρια. Τα λίγα φωτεινά σημεία, συμπεριλαμβανομένης της ανάκαμψης στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, καθώς και της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων στον τομέα ειδών περιποίησης δέρματος, δεν ήταν αρκετά για να αντισταθμίσουν τις μεγάλες απώλειες στο μακιγιάζ και τα αρώματα.
Η πρόβλεψη της εταιρείας για προσαρμοσμένα κέρδη πρώτου τριμήνου από 80 σεντς σε 85 σεντ ανά μετοχή, ήταν πολύ χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για κέρδη 1,22 δολάρια ανά μετοχή. Η Estee Lauder είπε ότι οι καθαρές πωλήσεις κατά την τρέχουσα περίοδο θα είναι μειωμένες κατά 12% με 13%.