ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη δυνατότητα να εισέλθουν στον πολλά υποσχόμενο «κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων» και να αποκτήσουν πρόσβαση σε περισσότερους από 65 εκατομμύρια καταναλωτές δίνει σε χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις το Public.gr.
Με μια πρωτοβουλία που υπερβαίνει τα στενά όρια του επιχειρηματικού συμφέροντος, το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace αποφάσισε να στηρίξει έμπρακτα τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που αναζητούν νέα κανάλια προώθησης, προβολής και πώλησης των προϊόντων τους, σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία. Μια πρωτοβουλία που έρχεται την πιο κατάλληλη στιγμή, με δεδομένη την εκτίναξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα λόγω της πανδημίας.
Συγκεκριμένα, το Public.gr προσφέρει δωρεάν συνδρομή έως 31/12/2020 και μια σειρά από επιπλέον προνομιακούς όρους σε κάθε κατάστημα – συνεργάτη που εντάσσεται σε αυτό, δίνοντάς του την ευκαιρία να αυξήσουν τον τζίρο του με ψηφιακές πωλήσεις, ανακτώντας ένα μεγάλο μέρος των απωλειών που υπέστησαν των επιπτώσεων του κορονοϊού.
Το public.gr, ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να ψωνίζουν ηλεκτρονικά από μεγάλα ψηφιακά καταστήματα και marketplaces, επιτρέπει στις εγχώριες επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκατομμύρια καταναλωτές, ακόμη και αν δεν έχουν δικό τους e-shop, και μάλιστα χωρίς συνδρομή έως το τέλος του έτους. Όσες επιχειρήσεις αξιοποιήσουν την ευκαιρία αυτή, θα έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους και να διευρύνουν το πελατολόγιό τους χωρίς κόστος.
Οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Public.gr έχουν την απόλυτη διαχείριση του καταστήματός τους, αλλά και της τιμολογιακής τους πολιτικής, με διαφανείς και ξεκάθαρους όρους. Επιπρόσθετα, οι άνθρωποι του Public.gr παρέχουν συνεχή υποστήριξη, αξιόπιστους μηχανισμούς πληρωμών, αλλά και βελτιστοποιημένη προβολή σε desktop, mobile και tablet, με μηδενικό κόστος.
Το Public μεγαλώνει διαρκώς την απήχησή του στους καταναλωτές, οι οποίοι σπεύδουν να προμηθευτούν τα προϊόντα που χρειάζονται μέσα από την πλατφόρμα του. Ενδεικτικό της επιτυχίας που σημειώνει είναι η εκτίναξη των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το Public.gr κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά και η προσθήκη εκατοντάδων καταστημάτων στην ψηφιακή αυτή κοινότητα.
Αυτή τη στιγμή, στο marketplace του Public.gr έχουν ενταχθεί συνολικά 650 καταστήματα ενώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους αναμένεται να προσεγγίσουν τις 2.500! Επιπλέον, στα ψηφιακά ράφια του υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα, από 6 μεγάλες κατηγορίες που εμπλουτίζονται διαρκώς και περιλαμβάνουν Είδη σπιτιού & Smart living, Sports & Fitness, Προσωπική φροντίδα & ομορφιά, Μόδα, Hobby & Ελεύθερος χρόνος και Βρεφικά.
Να σημειωθεί πως πρόσφατα στο Public.gr εντάχθηκαν οι οικιακές συσκευές της MediaMarkt, διευρύνοντας την προϊοντική ποικιλία και τις επιλογές των καταναλωτών και υπογραμμίζοντας τη σημασία της πλατφόρμας ως #1 προορισμού για ηλεκτρονικές αγορές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος
- Αυτοδιαχείριση: Πάνω από 13 εκατ. ευρώ μοιράζει για τα πνευματικά δικαιώματα
- Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ: Περισσότερες από 65.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον πρώτο κύκλο