ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η Volkswagen συμφώνησε να αγοράσει πίσω ή να επισκευάσει περισσότερα από 550.000 οχήματα που είχαν κινητήρες πετρελαίου, αφού παραδέχτηκε το 2015 ότι χρησιμοποιούσε μυστικό λογισμικό, που άλλαζε τα δεδομένα εκπομπής ρύπων.
Η FTC, στην τελική αναφορά της για τους διακανονισμούς, ανακοίνωσε ότι ποσοστό μεγαλύτερο από το 86% των καταναλωτών που είχαν νομικές αξιώσεις από την Volkswagen επέλεξαν να επιστρέψουν το όχημά τους μέσω επαναγοράς ή πρόωρης λήξης μιας συμφωνίας μίσθωσης, παρά την επιλογή της επισκευής.
Η γερμανική εταιρία πλήρωσε ποσά μεγαλύτερα των 9,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στους Αμερικανούς καταναλωτές, ενώ ο προμηθευτής των πετρελαιοκινητήρων στην VW, Robert Bosch, κατέβαλε ποσά μεγαλύτερα των 300 εκατομμυρίων δολαρίων στους αγοραστές των οχημάτων της VW με τους προβληματικούς πετρελαιοκινητήρες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ