ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Στην Mytilineos, όπως όλα δείχνουν, αναμένεται πως θα περάσει η εργολαβία για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ήταν η μόνη που ανανέωσε την ισχύ της προσφοράς της για το έργο. Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται στα 150 εκατ. ευρώ.
Η χρονική προθεσμία για την ανανέωση της ισχύς των προσφορών για την εργολαβία εξέπνευσε τα μεσάνυχτα της 24ης Ιουλίου. Το υπουργείο Υποδομών, με βάση την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, είχε ζητήσει από τις εταιρείες Mytilineos , GD Infrastrutture, Intrakat και ΑΒΑΞ να ανανεώσουν την ισχύ των προφορών τους προκειμένου να προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία.
Ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο Αμβρακία θα πρέπει να τελειώσει ως το 2023. Διαφορετικά η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει μέρος των χρημάτων της Ε.Ε. και να χρειασθεί να το χρηματοδοτήσει με εθνικούς πόρους, ενώ αν δεν τελειώσει μέχρι το 2025 η χώρα κινδυνεύει με την αποκαλούμενη δημοσιονομική διόρθωση δηλαδή η Ε.Ε να ζητήσει επιστροφή των κονδυλίων.
O αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία, μήκους 48,5 χλμ έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2+2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και ανισόπεδους κόμβους και με τη λειτουργία του αναμένεται να αυξηθεί το επίπεδο οδικής ασφάλειας σε ένα δρόμο που κάθε χρόνο θρηνούμε την απώλεια πολλών ανθρώπινων ζωών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα
- Ολλανδία: Το Netflix καλείται να πληρώσει 5 εκατ. ευρώ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων
- Κώστας Αγοραστός: Στο νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχτηκε από συγγενείς θυμάτων των Τεμπών(Βίντεο)
- Ανδρουλάκης: Δε νομίζω ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θέλει να κάνει δώρο μισό εκατομμύριο ευρώ στη ΝΔ