Τη δυνατότητα να παραλάβουν τα ψώνια τους την ώρα και την ημέρα που επιθυμούν προσφέρουν πλέον οι Σκλαβενίτης και το efood.

Η νέα υπηρεσία έρχεται να εμπλουτίσει την συνεργασία των δυο πλευρών η οποία ξεκίνησε εν μέσω lockdown με στόχο να καλύψει την αυξημένη ζήτηση για την κατ οίκον διανομή προϊόντων. Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό σημείωμα του efood η χρήστες της πλατφόρμας μπορούν πλέον να επιλέγουν την ημερομηνία και την ώρα που θα παραλάβουν την παραγγελία τους από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

Να σημειωθεί συνεργασία η οποία ξεκίνησε πιλοτικά από την περιοχή του Περιστερίου και πλέον ύστερα από 1,5 μήνα καλύπτει πλήρως όλη σχεδόν την Αττική αλλά και την Θεσσαλονίκη. Οι καταναλωτές μπορούν μέσα από την πλατφόρμα του efood να παραγγείλουν ανάμεσα σε 2.500 βασικά προϊόντα και να τα παραλάβουν στην πόρτα τους άμεσα χωρίς καμία επιπλέον χρέωση αποστολής. Στόχος είναι η επέκταση της συνεργασίας των δυο εταιρειών σε όσο το δυνατόν περισσότερων περιοχών της Ελλάδας, αλλά και η ανάπτυξη της ποικιλίας των προϊόντων, καθώς ο όγκος των παραγγελιών αυξάνεται όσο προστίθενται νέα καταστήματα σε νέες περιοχές.

Έρευνα του GR.EC.A διαπιστώνει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να καταγράφει δυναμική πορεία στην Ελλάδα τον Μάιο και τον Ιούνιο αν και η επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων επιβράδυνε την ανοδική πορεία.  Στο σύνολο του Μαΐου (εβδομάδα 18 έως 22) ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και παραπάνω από τετραπλάσιος από την αρχή του 2020.

Παράγοντες της αγορά αναφέρουν ότι το ταβάνι είναι μακριά ακόμα σε πάρα πολλά επίπεδα, και σε επίπεδο καταναλωτών αλλά και επιχειρήσεων, τονίζουν ωστόσο έγινε όμως μια αρχή έστω και αναγκαστική ώστε να προσεγγισθούν οι Ευρωπαϊκοί μέσοι όροι. Οι ίδιοι τονίζουν πως η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου τα τελευταία χρόνια τρέχει με διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης, με αποκορύφωμα την περίοδο της έξαρσης της πανδημίας, θα οδηγήσει στο τέλος του 2020 μια αύξηση πάνω από 30% σε σχέση με το 2019.