ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
– Η κατηγορία Επώνυμων Προϊόντων αυξήθηκε κατά 100% το πρώτο εξάμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, και όχι 26% όπως αναφέρεται. Η εν λόγω κατηγορία ωφελήθηκε από την αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
– Η κατηγορία Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) αυξήθηκε κατά 134% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019, και όχι 48% όπως αναφέρεται. Η ανάπτυξη προήλθε από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού, την ενισχυμένη ζήτηση πελατών εσωτερικού και εξωτερικού σε στερεό σαπούνι και άλλα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και τις πωλήσεις αντισηπτικών προϊόντων σε βιομηχανικούς πελάτες.
– Οι προαναφερθείσες αλλαγές δεν επηρεάζουν το συνολικό κύκλο εργασιών της εταιρείας για τη συγκεκριμένη περίοδο, ο οποίος ανήλθε, όπως σωστά αναφέρεται στην ανακοίνωση της 7ης Ιουλίου 2020, σε 20,9 εκατ. ευρώ, έναντι 14,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019, καταγράφοντας αύξηση κατά 45%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα