array(0) {
}
        
    
Menu
0.86%
Τζίρος: 100.58 εκατ.

Μέχρι τις 10 Μαρτίου τα νέα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ – Σε 12 δόσεις ο φόρος για όλους τους ιδιοκτήτες

Comments

«Ασκήσεις Μετάβασης» σε μια νέα εποχή χαρακτηρίζει ο ζωγράφος Γιώργος Ξένος τη δύσκολη περίοδο του υποχρεωτικού εγκλεισμού αλλά και της προσαρμογής σε μια νέα μετά-κορωνοϊκή πραγματικότητα.

Με δεδομένα άγνωστα ή διαρκώς ανατρεπόμενα, που δημιουργούν πρωτόγονες συνθήκες όσον αφορά την διαβίωση αλλά και την επιβίωση, η νέα πραγματικότητα φαντάζει ανασφαλής και επικίνδυνη επιτάσσοντας αναθεωρήσεις και αναπροσαρμογές σε όλα τα πεδία. Ειδικά για τον πολιτισμό μία καινούργια εποχή ξεκινά, αχαρτογράφητη ακόμη και αυτή.

Ο ζωγράφος Γιώργος Ξένος γράφει σήμερα για το Mononews:

«Πιστεύω ότι ζούμε μία από τις πιο σημαντικές περιόδους της ιστορίας του πολιτισμού του ανθρώπου. Αλλάζουμε εποχή. Δημιουργείται ένα νέο κοινωνικό μοντέλο.

Η μετάβαση στη νέα αυτή εποχή χαρακτηρίζεται από επώδυνες συνέπειες. Επικρατεί ένα βαβελικό σύνδρομο, ασυνεννοησία, φόβος, ανατροπή πολλών καταστάσεων και ταυτόχρονη εμφάνιση καινούργιων πραγμάτων, που πολλές φορές προκαλούν δέος και που πρέπει να δεχτείς, γιατί εισβάλλουν στη ζωή σου, την επηρεάζουν, αλλάζοντας έτσι την καθημερινότητά σου. Όλοι εμείς λοιπόν οφείλουμε να διαχειριστούμε αυτά τα συμβάντα έως ότου ισορροπήσουμε στη διαφορετική εποχή που έρχεται με ραγδαία εξέλιξη.

Οι επιστήμονες και οι καλλιτέχνες πρέπει να εργάζονται με εμμονή και επιμονή για το καινούργιο μοντέλο των κοινωνιών και του πολιτισμού. Η εικόνα, η ποίηση, η μουσική, η φιλοσοφία, η τέχνη γενικά, με ασκήσεις μετάβασης εξευμενίζουν τις δυσκολίες και υποδέχονται το καινούργιο με όλες τις συνέπειες, κάνοντάς το κατανοητό και προσφιλές στον κόσμο.

Προσπαθώ να φανταστώ, πώς θα είναι αυτή η άλλη ημέρα, πώς θα διαχειριστούμε τις κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες και τα νέα πολιτιστικά και πολιτικά δεδομένα εν μέσω της απρόσμενης κρίσης, της ξέφρενης πανδημίας που απειλεί τον πλανήτη. Ας είναι τουλάχιστον το κρεσέντο του τέλους της εποχής του βιασμού, που άσκησε ο άνθρωπος στη φύση, η οποία αναγκάζει τις δομές της να αμυνθούν ως μια βιοτεχνολογία υψηλής νοημοσύνης.

Φαντάζομαι, πως η εικονική πραγματικότητα, στην κυριαρχία της ψηφιακής αυτής εποχής που διάγουμε, θα επικρατήσει στην εξέλιξη της εικόνας εισάγοντας νέους όρους και ρήξεις. Οικονομικά όμως ο πολιτισμός, όπως όλες οι πτυχές της ζωής μας, θα επηρεαστεί σοβαρά από την παρούσα συγκυρία, αλλά ταυτόχρονα η κρίση θα μας ωθήσει σε βαθύτερη σκέψη και δημιουργία.

Προσωπικά, έγκλειστος λόγω συνθηκών, υπηρετώ την εικόνα και την εξέλιξή της στην ψηφιακή εποχή συνθέτοντας εικαστικούς κόσμους. Η μετάβαση στη νέα εποχή είναι μια ανοιχτή πρόσκληση σε έναν αναστοχασμό για το αίνιγμα της υπάρξεως και της ζωγραφικής δημιουργίας.

Η παρούσα πραγματικότητα, βαριά φορτισμένη, πρέπει να μας οδηγήσει στο μονοπάτι ενός μεγάλου σεβασμού προς τον άνθρωπο και τη φύση, κάτι που είχαμε ξεχάσει».

Γιώργος Ξένος, ζωγράφος

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εγκαίνια του Καποδιστριακού Ορφανοτροφείου με τις εκθέσεις του Γιώργου Ξένου
Ο Γιώργος Ξένος και η ιερότητα των χώρων – Διπλή έκθεση στην Αίγινα
Γιώργος Ξένος – Μέγαρο Μουσικής: «Τόποι περισυλλογής» μια ανεπανάληπτη έκθεση ως 30 Απριλίου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μέχρι τις 10 Μαρτίου τα νέα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ – Σε 12 δόσεις ο φόρος για όλους τους ιδιοκτήτες
Οι 5 λαμπερές πριγκίπισσες διάδοχοι της Ευρώπης
Αρ. Παντελιάδης (METRO): Γιατί δεν φοβόμαστε ενδεχόμενο deal Μασούτη- Κρητικού
Κυκλάδες: Kλειστά έως 14 Φεβρουαρίου τα σχολεία σε Θήρα, Ίο, Ανάφη και Αμοργό – Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση των Επιτροπών
Spiegel: Η Γερμανία θα στέλνει πρόσφυγες στην Ελλάδα
Νετανιάχου: Αποδοκιμάζει τη «σοκαριστική εικόνα» των τριών ομήρων που απελευθέρωσε η Χαμάς
Ανδρουλάκης για Τέμπη: «Στόχος μας είναι να μην υπάρξει καμία σκιά. Άπλετο φως.»
Νίκος Πατέρας: Το όραμα για το πάρκο Ριζάρη, οι δωρεές, ο Παναθηναϊκός και γιατί τον χαρακτηρίζουν δεινό dealmaker
Ισραήλ: Ο στρατός επιβεβαίωσε ότι παρέλαβε τους τρεις Ισραηλινούς ομήρους που απελευθερώθηκαν από τη Χαμάς
Κούστας κατά Γιαννικοπούλου: Η σύγκρουση των πρώην συζύγων για τα «Τριαντάφυλλα» του Σαγκάλ αξίας 2 εκατ. ευρώ