Στη διεθνή φουάρ Future Fair, γνήσιο τέκνο της παγκοσμιοποιήσης, συμμετέχουν ορισμένοι επιφανείς καλλιτέχνες της εγχώριας παραγωγής (και όχι μόνο), πολλοί από τους οποίους εκπροσωπεί η Μαρίνα Βρανοπούλου μέσω της πλατφόρμος σύγχρονης τέχνης Δύο Χωριά.

Συγκεκριμένα συμμετέχουν οι γνωστοί Σπύρος Αγγελόπουλος, Ηλίας Καφούρος, η ιδιοφυής Ηλιοδώρα Μαργιέλλου, η Pottati Pottato με τα παιγνιώδη κεραμεικά – αντικείμενα σπιτιού, ο Αλεξαντάρ Τοντόροβιτς (Aleksandar Todorovic), ο Κύπριος που κατοικεί στη Γερμανία Κρις Ακορδαλίτης.

Σπύρος Αγγελόπουλος, Trouble in Philadelphia

Το Future Fair αποτελεί διαδικτυακό εκθεσιακό πρόγραμμα το οποίο θεσπίστηκε ως απάντηση στην πανδημία του κορονοϊού, που οδήγησε στην αναβολή της ομώνυμης διοργάνωσης στη Νέα Υόρκη, στην απομόνωση καλλιτεχνών και στην παύση της λειτουργίας τόσων εκθεσιακών χώρων. Πρόκειται να ανέβει στις 6 Μαίου και θα φιλοξενηθεί στις πλατφόρμες Artsy, futurefairs.com, και στο ίνσταγκραμ στο @futurefairs.  Εκτός από ονλάιν εκθέσεις θα προβάλλονται σύντομα σποτάκια σχετικά με το έργο διάφορων καλλιτεχνών και εμπόρων τέχνης, συνεντεύξεις, ψηφιακά events και εβδομαδιαία δημοσιογραφικά newsletters με ιστορίες καλλιτεχνών, εμπόρων τέχνης και κοινού.

Ηλίας Καφούρος, One flew over the dragons nest

Ο Σπύρος Αγγελόπουλος ακολουθεί το νήμα των σπουδαίων παραμυθάδων που ξεκινάει με τον Όμηρο, περνάει στους αδελφούς Γκριμ και φτάνει σήμερα στον ‘Αγγλο Τέρι Γκίλιαμ και τον Αμερικάνο Ρίντλεϊ Σκοτ στον κινηματογράφο. Ο ίδιος συνθέτει ένα παράδοξο ιδίωμα ανάμεσα στη λαϊκή παράδοση και την αμερικανική ποπ κουλτούρα που ανατρέπει τη γραμμική αφήγηση για να εξερευνήσει πώς βιώνεται ο σύγχρονη ζωή. Το θέατρο σκιών, ο Θεόφιλος συναντιέται με τους ιλιγγιώδης ρυθμούς του αμερικανικού πανθεϊσμού -τον αθλητισμό, την πολιτική, την τέχνη.

Κρις Ακορδαλίτης, Seduced by Elves

Ο διακεκριμένος στη Γερμανία Κρις Ακορδαλίτης δημιουργεί εικόνες ουτοπικές όπου απουσιάζει η τεχνολογία, όπου η ομορφιά ρέει αβίαστα και απρόσκοπτα μακριά από την απειλή ανθρώπινου ή τεχνολογικού ιού. Ακόμη και η ίδια η τεχνοτροπία θαρρείς διέπεται από απλότητα, κάθε εκζήτηση ή αίσθηση επιπρόσθετης δυσκολίας απουσιάζει από τις συνθέσεις του: έτσι αναδεικνύεται η ομορφιά του ηλιοβασιλέματος ή του καλοκαιρινού πρωινού, στιγμές στο χρόνο που κανείς ξεχνά να απολαύσει.

Ο Ηλίας Καφούρος συμμετέχει στην κεντρική σχεδιαστική ομάδα του οίκου Hermes. Εξ αρχής έδειξε ενδιαφέρον για την εμπειρία της παρατήρησης. Η αίσθηση του τρόμου αποκτά στο έργο του κεντρική σημασία εξού και πολλές συνθέσεις του τείνουν προς ένα δυστοπικό τοπίο. Ο τρόμος ανεβάζει την αδρεναλίνη στη χημεία του σώματος τόσο όσο και ο ενθουσιασμός. Μόνο ο ψυχολογικός παράγοντας μπορεί να διαχωρίσει τον φόβο από τον ενθουσιασμό, το πώς δηλαδή μετά-ερμηνεύεται κάθε εμπειρία, πράγμα που μπορεί να συμβεί μόνο ετεροχρονισμένα, στο μέλλον.

Ηλιοδώρα Μαργιέλλου, Untitled

Η νεαρή Ηλιοδώρα Μαργιέλλου, ήδη από τα πρώτα της βήματα σχηματίζει μία σχολή από μόνη της, με ένα καλεϊδοσκοπικό σύμπαν που συμπεριλαμβάνει ζωγραφική, εγκαταστάσεις, γλυπτά, περφόρμανς και τα υπέροχα κεντήματα -καμβάδες, όπου μεταφορικά ράβει τις πληγές της. Παρά τη συνθετότητα των έργων της, το αισθητικό αποτέλεσμα εκπέμπει την ποιότητα της ψυχικής γαλήνης, που αναδεικνύει με πλούσια χρώματα και εκφραστικά μέσα. Η απόφοιτος του Yale, που εργάστηκε στο στούντιο του Πίτερ Χάλεϊ στη Νέα Υόρκη και ύστερα εξέλιξε την τεχνική της στην ακαδημία τεχνών του Σάλτσμπουργκ, με ειλικρίνεια και απουσία του περιττού εξυφαίνει ειδυλλιακά, βουκολικά τοπία που προσιδιάζουν στην αγνότητα της ανθρώπινης ψυχής.

Pottati Pottato, Unapologetic

Η Τατιάνα Ζάγαρη εργάζεται σε διαφηστική εταιρεία και κατά τα λοιπά, διοχετεύει τη δημιουργικότητά της στο στούντιο κεραμεικής της με τον σκύλο της Taper που τεχνιέντως αποτυπώνει στα παιδικόμορφα κεραμεικά γλυπτά της με την υπογραφή Potatti Pottato. 

Αναδεικνύει μορφές της καθημερινότητάς με τρόπο εντελώς ανατρεπτικό και παιγνιώδη, αντικείμενα σοβαροφανή ή αδιάφορα ιδωμένα με την αθωότητα και τον αυθορμητισμό μίας παιδικής ψυχής.

Ο Αλεξαντάρ Τοντόροβιτς από τη Σερβία εμποτισμένος από τη σπουδή της βυζαντινής τέχνης, αποδίδει σε φιγούρες της τεχνολογίας τις ιδιότητες των θρησκευτικών ειδώλων με τέμπερες και ακρυλικά. Στους πίνακές του υπάρχουν επίσης βυζαντινά ινδάλματα που παρατηρούν με σκεπτικισμό τον καταναλωτισμό και την παγκόσμια πολιτική σε μία απόπειρα να στηλιτεύσει με περίσσεια κυνισμού την σύγχρονη κοινωνία και μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα πρότυπά της. Με χρυσό και ξύλο, τα έργο του σφίζουν από συμβουλισμούς, χιούμορ και αφηγηματικότητα.

Future Fair Online

Η Μαρίνα Βρανοπούλου πήρε το βάπτισμα του πυρός στη σύγχρονη τέχνη εξ απαλών ονύχων διοργανώνοντας την πρώτη και εκ των υστέρων όλες τις εκθέσεις του Δάκη Ιωάννου στα Σφαγεία της Ύδρας. Η προγραμματισμένη για φέτος τον Ιούνιο νέα έκθεση του enfant terrible Τζεφ Κουνς στο νησί, αναβλήθηκε λόγω της υγειονομικής κρίσης.