array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι

Media

Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τον IAB Hellas για την υποστήριξη των digital μέσων

Comments

Ο IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing, λανσάρει καμπάνια ευαισθητοποίησης, με στόχο να παρακινήσει όλους τους συντελεστές της αγοράς να επενδύσουν και σε ελληνικά digital μέσα, ώστε να στηρίξουν ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μέσα στην κρίση που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού.

Σήμερα είναι περισσότερο απαραίτητη από ποτέ η ανεξάρτητη βιομηχανία ΜΜΕ που παράγει ποιοτική δημοσιογραφία.

Μια πιθανή μείωση της δαπάνης θα υπονόμευε σημαντικά την πιο κρίσιμη πηγή εσόδων σε ένα ζωτικό μέρος της κοινωνίας μας μειώνοντας τη δυνατότητα για μια ποιοτική, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση ενός κοινού που βομβαρδίζεται από fakenews και αδιασταύρωτες πληροφορίες.

Ο IAΒ Hellas ενθαρρύνει την στήριξη των online Μέσων που από από τη μία, έχοντας όλα τα εχέγγυα ποιοτικής, άμεσης και έγκυρης δημοσιογραφίας, αυξάνουν τη διείσδυσή τους στα κοινά αυτήν την περίοδο, από την άλλη, έχοντας τη διαφήμιση ως μοναδική πηγή εσόδων, πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση.

Μια στήριξη με πολλαπλάσια ανταποδοτικά οφέλη για τα brands , καθώς η εμπειρία έχει καταδείξει ότι όσοι διαφημιζόμενοι υιοθέτησαν στρατηγική επικοινωνιακής αφάνειας, το πλήρωσαν ακριβά την εποχή της ανάκαμψης και η επίπτωση στην οικονομία είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμη….

Την καμπάνια επιμελήθηκε pro-bono η McCann Athens.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike
Thanos Hotels & Resorts: O μεγαλύτερος κυπριακός όμιλος αναζητά το πρώτο του ξενοδοχείο στην Αθήνα
Να περιμένω κι άλλο για να αγοράσω Metlen; 
Όταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κυνηγά τους επαίτες
H Intrakat στον FTSE 25, τι λέει ο Φέσσας για τον Τσαμάζ, το κάρφωμα της Βρεττού, τα λεωφορεία του Σταϊκούρα, η αποτυχία για το μετρό, τι συμβαίνει με τον Χρυσικό, και το κάλεσμα του Μπαϊρακτάρη
Ποια οδικά έργα τελειώνουν και ποια αρχίζουν το 2025
Αναστάσιος Αλβανίας – Ευχές Χριστουγέννων: Η κορυφαία αυτή δεσποτική εορτή φωτίζει την καρδιά με γαλήνη