• Business

    Δυναμικές κινήσεις σε dry bulk και τάνκερ από τους αδελφούς Τομάζου


    Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζουν την επέκταση και ανανέωση του στόλου τους οι αδελφοί Τομάζου, τόσο στον χώρο του dry bulk, όσο και στην κατηγορία των τάνκερ.

    Όπως έγινε γνωστό, η Super-Eco Bulkers, θυγατρική του ομίλου τους που δραστηριοποιείται στον χώρο της μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, προχώρησε στην πώληση του παλαιότερου πλοίου της, του χωρητικότητας 74.700 dwt Altair (έτος κατασκευής 2001), στην ουκρανική εταιρεία Unimor Shipping Agency, με αντίτιμο που εκτιμάται περίπου στα 2,7 εκατομμύρια ευρώ. Το πλοίο έχει πλέον μετονομαστεί σε Seapower και εδώ και λίγες μέρες βρίσκεται σε λιμάνι της Κριμαίας.

    Η κίνηση αυτή της Super-Eco Bulkers έρχεται την ίδια στιγμή που ανανεώνει και επεκτείνει τον στόλο της με τρία νέα πλοία τύπου handysize, τα οποία έχει παραγγείλει στα ναυπηγεία Avic Weihai. Ήδη από τον Φεβρουάριο έχει παραλάβει το πρώτο από αυτά, το χωρητικότητας 37.500 dwt Alcor, ενώ το δεύτερο αναμένεται να είναι έτοιμο τον Οκτώβριο. Ωστόσο, όπως δήλωσε ο Κωνσταντίνος Τομάζος στο Tradewinds τον περασμένο Μάιο, η παραγγελία του τρίτου πλοίου έχει «παγώσει».

    Όμως και η Super-Eco Tankers, η θυγατρική του ομίλου στον χώρο των τάνκερ, επεκτείνεται με νέα πλοία. Όπως ανακοινώθηκε τον περασμένο Μάιο, έχει παραγγείλει στα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard δύο νέα IMO-II χωρητικότητας 40.000 dwt το καθένα, με τιμή που δεν ξεπερνά τα 36 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα, και αναμένεται να παραδοθούν τον Οκτώβριο του 2017 και τον Ιανουάριο του 2018 αντίστοιχα.

    Παράλληλα, η Super-Eco Tankers έχει παραγγείλει από τα τέλη του 2015 άλλα δύο τάνκερ μεταφοράς προϊόντων χωρητικότητας 50.800 dwt το καθένα στα ναυπηγεία Dae Sun, έναντι 31,5 εκατ. ευρώ έκαστο, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του 2017 αντίστοιχα.

    Επιπλέον, στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρεται ότι έχει παραγγείλει δύο ακόμα τάνκερ, χωρητικότητα 37.500 dwt το καθένα, στα ναυπηγεία Guangzhou Shipyard International, χωρίς ωστόσο να δίνονται άλλες λεπτομέρειες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarksons, τα δύο αυτά υπό κατασκευή τάνκερ είναι μικρότερα σε χωρητικότητα από όλα τα πλοία που διαθέτει σήμερα η Super-Eco Tankers.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/neo-plio-gia-ti-new-vision-tou-ari-mpatagianni/64508



    ΣΧΟΛΙΑ