• AUTO

    All-new Renault CLIO: Με αυτές τις εξελιγμένες τεχνολογίες πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του (pics+video)

    • NewsRoom


    Βασισμένο στην τελείως καινούρια πλατφόρμα CMF-B και σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το All-new Renault CLIO θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό.

    Το νέο Renault CLIO τίθεται επικεφαλής του στρατηγικού πλάνου του Groupe Renault «Drive the Future 2017-2022», που έχει τρεις βασικούς πυλώνες: την Ηλεκτροκίνηση, ως το 1ο υβριδικό Renault της ιστορίας, τη Συνδεσιμότητα, με το νέο συνδεδεμένο σύστημα Multimedia υψηλής τεχνολογίας, και την Αυτονομία, καθώς είναι εξοπλισμένο με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που καθιστούν την αυτόνομη οδήγηση μια προσιτή πραγματικότητα σε αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Έτσι έχει όλα τα εχέγγυα να συνεχίσει την θριαμβευτική πορεία του, ως το παγκόσμιο γαλλικό best seller, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία του, όπως συμβαίνει από το 2012 και μετά.

    Αλλά ποιες είναι οι εξελιγμένες τεχνολογίες που δεν έχουν προηγούμενο για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και όχι μόνο; Παρακάτω αναλύονται οι πιο βασικές από αυτές:

    Υβριδική τεχνολογία

    Clio E-TECH Hybrid

    Για πρώτη φορά, η γκάμα του All-new CLIO διατίθεται και με “full hybrid” E-TECH κινητήρα. Το υβριδικό σύστημα κίνησης του CLIO E-TECH, με συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, προσφέρει μέγιστη οικονομία με 40% εξοικονόμηση καυσίμου σε σχέση με έναν θερμικό κινητήρα σε αστικό κύκλο, μείωση εκπομπών CO2 και δυναμική απόκριση κατά την οδήγηση.

    Η μπαταρία ισχύος 1.2 kWh (230V) δίνει την δυνατότητα 80% αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικό περιβάλλον. Το σύστημα κίνησης του υβριδικού CLIO E-TECH έχει εξελιχθεί και κατοχυρωθεί ως πατέντα της Renault Engineering, ενσωματώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα της πολυετούς τεχνογνωσίας της μάρκας στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Χρησιμοποιεί ένα νέο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, που πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) – και ένα καινοτόμο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη.

    Η συνεργασία των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει την ομαλή αλλαγή σχέσεων και προέρχεται κατευθείαν από την τεράστια εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας από τη Renault F1.

    Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης Renault EASY DRIVE

    Το All-new CLIO διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία του. Στόχος αυτών είναι η απλοποίηση της οδήγησης, η ενίσχυση του βαθμού ασφαλείας και η απόλυτη εξασφάλιση του οδηγού ακόμα και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Αποτέλεσμα και αυτών είναι η κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP κατά τις οποίες το CLIO διακρίθηκε για την κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει σε ενήλικες και παιδιά, πρωταγωνιστώντας στην ασφάλεια πεζών και την πληρότητα συστημάτων ασφαλείας από τη βασική του έκδοση.

    Τα συστήματα αυτά χωρίζονται σε τρείς ενότητες: Οδήγηση, Ασφάλεια και Παρκάρισμα.

    • Οδήγηση 

    Υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομο και μποτιλιάρισμα (Highway & Traffic Jam Companion

    Πρόκειται για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου που βελτιώνει αισθητά το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα φροντίζοντας ταυτόχρονα να διατηρεί το αυτοκίνητο στο μέσον της επιλεγμένης λωρίδας κυκλοφορίας.

    Ενεργό CRUISE CONTROL (με λειτουργία Stop & Go) (Adaptive Cruise Control)

    Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα διατηρεί αυτόματα μία ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αυτή η απόσταση – ή καλύτερα ο χρόνος που μεσολαβεί για την κάλυψή της – μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό.

    Αυτόματη εναλλαγή φώτων υψηλής σκάλας

    Το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ φώτων πορείας και προβολέων ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και φωτεινότητας του περιβάλλοντος.

    • Ασφάλεια

    Ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (Active Emergency Brake)

    Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του CLIO, το σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με λειτουργία αναγνώρισης ποδηλατών και πεζών ακόμα και το βράδυ, μεγιστοποιεί το επίπεδο ασφαλείας προειδοποιώντας τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις και έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει και τα φρένα σε περίπτωση που δεν υπάρξει η αντίδραση από εκείνον.

    Αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης και ενημέρωση τήρησης ορίων ταχύτητας (Traffic Sign Recognition with Speed Alert)

    Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του CLIO, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας και προτρέπει για την τήρησή τους. Επίσης, συνδυάζει τη λειτουργία ανάγνωσης των πινακίδων οδικής σήμανσης με τα δεδομένα του GPS για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

    • Παρκάρισμα

    ΚΑΜΕΡΑ 360ο

    Το All-new CLIO είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που εξοπλίζεται με κάμερα 360°. Τέσσερις κάμερες καταγράφουν εικόνες περιφερειακά του αυτοκινήτου, εμφανίζοντας τες σε μια ενιαία αποτύπωση, ενημερώνοντας τον οδηγό για τα εμπόδια που βρίσκονται γύρω από αυτό.

    Εμπειρία οδήγησης

    Σύστημα MULTI-SENSE

    Το Renault MULTI-SENSE έχει ως στόχο την εξατομίκευση της εμπειρίας οδήγησης. Το σύστημα επιτρέπει τη διαμόρφωση της χαρτογράφησης του κινητήρα, τη ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης, του εσωτερικού φωτισμού (σε 8 αποχρώσεις) και του ψηφιακού πίνακα οργάνων, επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμόσει το όχημα σύμφωνα με τη διάθεσή του.

    Το σύστημα διαθέτει 3 προγράμματα:
    – Eco, για μείωση της κατανάλωσης και περιορισμό των εκπομπών CO2
    – Sport, για περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση, ευελιξία και αμεσότητα στις αντιδράσεις
    – My Sense για εξατομίκευση της εμπειρίας

    BOSE: κορυφαία τεχνολογία ήχου

    Το All-new CLIO μπορεί να εξοπλιστεί με το κορυφαίο σύστημα ήχου BOSE, που διαθέτει ισχυρά ηχεία, ειδικό λογισμικό επεξεργασίας ήχου και ποικίλες ρυθμίσεις, για μία μοναδική ακουστική εμπειρία.

    Το BOSE συνδυάζεται με το νέο subwoofer (Fresh Air SpeakerTM- FAS), που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault. Το FAS προσφέρει εξαιρετική απόδοση αναπαραγωγής των χαμηλών συχνοτήτων, ενώ δεν επηρεάζεται καθόλου η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, που παραμένει το μεγαλύτερο στην κατηγορία, με 391 λίτρα.



    ΣΧΟΛΙΑ