ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, την υποβολή πρότασης εξαγοράς του συνόλου των μετοχών της εταιρείας αναψυκτικών «ΨΥΓΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΛΙΑΦΑ ΑΕ» αποφάσισε και ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ ΑΕ», της οικογένειας Σαράντη, που εμπορεύεται τα προϊόντα με το σήμα «ΟΛΥΜΠΟΣ».
Η πρόταση εξαγοράς έχει γίνει ήδη αποδεκτή από το σύνολο των μετόχων της εταιρείας «ΨΥΓΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΛΙΑΦΑ ΑΕ» και οι δύο εταιρείες προχωρούν απρόσκοπτα στις περαιτέρω ενέργειες για την ολοκλήρωση των διαδικασιών της μεταβίβασης του συνόλου των μετοχών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με την ολοκλήρωση της εξαγοράς οι νέοι μέτοχοι στοχεύουν να βελτιώσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας, μετατρέποντας αυτή σε μία επιχείρηση διεθνών προδιαγραφών, σεβόμενοι παράλληλα τόσο την παράδοση όσο και την ιστορία της εταιρείας αλλά και της οικογένειας Κλιάφα.
Η ΚΛΙΑΦΑ ιδρύθηκε από τον Θεόδωρο Κλιάφα με αρχικό αντικείμενο τους ψυκτικούς θαλάμους και την παραγωγή πάγου. Ένα χρόνο αργότερα, το 1927, το μεράκι του ιδρυτή της για τα αναψυκτικά τον οδήγησαν στην εγκατάσταση μιας μικρής μονάδας εμφιάλωσης αναψυκτικών, που είχε τη δυνατότητα να παράγει 120 φιάλες την ώρα.
Η Καθιέρωση των Αναψυκτικών ΚΛΙΑΦΑ
Η καλή ποιότητα αρχικά της γκαζόζας και στη συνέχεια της λεμονάδας και πορτοκαλάδας εκτιμήθηκε από το καταναλωτικό κοινό και πολύ γρήγορα τα αναψυκτικά ΚΛΙΑΦΑ κυριάρχησαν στην τοπική αγορά (υποσκελίζοντας πολλά τοπικά εργαστήρια παραγωγής αεριούχων ποτών). Πρωτοπόρος ο ιδρυτής της εισάγει το 1933 στην Ελλάδα το πώμα crown (μεταλλικό πώμα) και το 1945 ανανεώνει το μηχανολογικό εξοπλισμό του εργοστασίου. Το 1961, υπό την διεύθυνση του Κώστα Κλιάφα, οι εγκαταστάσεις της εταιρίας εκσυγχρονίζονται και παράλληλα με τα ήδη δημοφιλή προϊόντα παράγονται σε μικρές γυάλινες φιάλες βυσσινάδα και σόδα.
Συνδυάζοντας την οικογενειακή παράδοση με τις σύγχρονες απαιτήσεις η ΚΛΙΑΦΑ συνεχίζει τη δημιουργική της πορεία και στη νέα χιλιετία. Πιστοποιείται κατά ISO και HACCP, και ακολουθεί τη τάση της αγοράς για πολυσυσκευασίες των προιόντων της.
Αναπτύσσει το εμπορικό της δίκτυο σε νέες περιοχές και διευρύνει τη συνεργασία της με μεγάλες αλυσίδες Σ/Μ. Εισάγει στην παραγωγική της διαδικασία τεχνολογικές καινοτομίες φιλικές προς το περιβάλλον και συμμετέχει στην ομάδα των εταιριών που συγκροτούν την εταιρία ΕΕΑΑ, τον ελληνικό φορέα διαχείρισης αποβλήτων των συσκευασιών.
Φιλοδοξώντας να καταστήσει τον κοινωνικό της ρόλο ακόμη πιο ενεργό, μετατρέπει το σύνολο των παλιών της εγκαταστάσεων στο κέντρο των Τρικάλων σε ένα πολυδύναμο Κέντρο Ιστορίας και Πολιτισμού και αναλαμβάνει τη λειτουργία του.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τζιτζικώστας: Κοινό μας όραμα μια καλύτερη Ευρώπη που θα βρίσκεται πιο κοντά στους πολίτες της
- Collector’s Fever: Η Aimé Leon Dore αποκαλύπτει την Porsche Bespoke 993 Turbo
- Quest Συμμετοχών: Αγορά 1.965 ιδίων μετοχών
- Κρίστιαν Χατζημηνάς (ΕΕΝΕ): Οι τέσσερις προτάσεις που θα βελτιώσουν ουσιαστικά το επιχειρηματικό περιβάλλον