ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένας νέος μεγάλος παίκτης μπαίνει δυναμικά στην ελληνική αγορά κρουαζιέρας.
Η απόφαση του ναυτιλιακού κολοσσού της MSC να χρησιμοποιήσει τον Πειραιά ως βάση για κρουαζιέρες στην Ανατολική Μεσόγειο από το 2021 αλλάζει τα δεδομένα και δημιουργεί προσδοκίες στον κλάδο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της MSC Cruises, Angelo Capurro, ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα για να παρουσιάσει το νέο εγχείρημα της οικογένειας Aponte μίλησε στο mononews.gr για τον σχεδιασμό και την στόχευση του ιταλοελβετικού ομίλου, αλλά και τους λόγους που τους οδήγησαν να μετατρέψουν τον Πειραιά σε λιμάνι εκκίνησης του κρουαζιερόπλοιου MSC Lirica.
Αν και πρόκειται για μια καινούρια προσπάθεια, ο πήχης τίθεται εξ’ αρχής ψηλά. Σύμφωνα με τον κ. Capurro, στόχος είναι το κρουαζιερόπλοιο που θα δρομολογηθεί στον Πειραιά να έχει πληρότητα 95% ήδη από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας.
«Υπολογίζουμε να μεταφέρουμε περίπου 48.000 επιβάτες την πρώτη σεζόν, η οποία θα διαρκέσει από τον Μάιο μέχρι τον Οκτώβριο», αναφέρει χαρακτηριστικά. Όπως λέει, η εταιρεία θα επιδιώξει να αναπτύξει την παρουσία της στην Ελλάδα αλλά και να προσελκύσει περισσότερους Έλληνες στην κρουαζιέρα. Τονίζει μάλιστα, πως στα σχέδια είναι και η δρομολόγηση μεγαλύτερου πλοίου.
Η εξομάλυνση της κατάστασης και οι δυνατότητες που προσφέρει η χώρα μας για την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο μέτρησαν στην απόφαση της MSC να τολμήσει αυτό το βήμα στην Ελλάδα.
Στους παράγοντες που συνέβαλαν ήταν και η βελτίωση των υποδομών στον Πειραιά. «Θεωρώ ότι η Cosco μπορεί να υποστηρίξει και να καλύψει τις ανάγκες μας», επισημαίνει ο ίδιος.
Στο σημείο αυτό, μίλησε για το πρόβλημα που υπάρχει στην Βενετία, η οποία δεν μπορεί να φιλοξενήσει τα πολύ μεγάλα πλοία του ομίλου και σημείωσε πως αναζητάτε εναλλακτική λύση.
Ερωτώμενος εάν υπήρχε κάποιο επιπλέον κίνητρο από οποιονδήποτε κυβερνητικό ή ιδιωτικό φορέα για να έρθει στην Ελλάδα, ο κ. Capurro τονίζει πως «το κίνητρο ήταν η ασφάλεια ότι η επένδυσή μας θα είναι αποδοτική».
Κλείνοντας δεν έκρυψε πως τους προβληματίζει η αύξηση της γεωπολιτικής έντασης στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, καθώς θέλουν να υπάρχει μηδενικό ρίσκο για τους πελάτες τους, ωστόσο επεσήμανε πως εάν χρειαστεί θα γίνουν οι κατάλληλες προσαρμογές στα δρομολόγια τους. Όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν.
«Κάνουμε διαρκώς προσαρμογές. Είναι κάτι που συνηθίζεται στον κλάδο», αναφέρει και λέει πως πρόσφατα αναγκάστηκαν να προσαρμόσουν κάποια δρομολόγια στην περιοχή του Κόλπου (Ντουμπάι).
Βέβαια, το ζητούμενο, υπογραμμίζει είναι να υπάρχει ειρήνη παντού, ώστε και οι εταιρείες κρουαζιέρας να επισκέπτονται όλα τα μέρη. Στο σημείο αυτό, ανέφερε πως από του χρόνου η εταιρεία θα επαναφέρει στα δρομολόγιά της την Τυνησία, γιατί πλέον η κατάσταση δείχνει καλύτερη. Εάν ωστόσο τα πράγματα αλλάξουν στην πορεία, τότε θα προχωρήσει σε προσαρμογές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike