ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση φορτηγού πλοίου τύπου panamax προχώρησε η ναυτιλιακή Kassian Maritime, συμφερόντων συμφερόντων της οικογένειας Παππαδάκη, αποκομίζοντας κέρδη σχεδόν 3 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Allied Shipbroking, η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 74,456 dwt panamax Afterhours, κατασκευής 2007, σε πελάτες της επίσης ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής Niriis Shipping, στην τιμή των 9,1 εκατ. δολαρίων. Μάλιστα, μετά την εξαγορά το πλοίο μετονομάστηκε σε Ivestos 3.
Η Kassian Maritime, είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο πλοίο, τον οποίο ονομάζονταν Godavari, τον Οκτώβριο 2016, όπως αναφέρει η Lion Shipbrokers, όταν οι τιμές στην αγορά ξηρού φορτίου βρίσκονταν σε χαμηλά επίπεδα, καταβάλλοντας 6,1 εκατ. δολ.
Η συμφωνία μεταξύ της Kassian Maritime και της Niriis Shipping έκλεισε στο τέλος του 2019, ενώ το πλοίο παραδόθηκε στο νέο αγοραστή το πρώτο δεκαήμερο του νέου έτους.
Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή της οικογένειας Παππαδάκη είναι ιδιαίτερα δραστήρια στις αγοραπωλησίες πλοίων, ενώ πέρυσι προχώρησε και σε μία νέα παραγγελία.
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking και τη VesselValue, η εταιρεία έκλεισε συμφωνία με το ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding, για την παραγγελία πλοίου χωρητικότητας 87,000 dwt, το οποίο θα παραλάβει το 2021.
Το bulker πρόκειται να κατασκευαστεί σύμφωνα με τα πρότυπα ΙΜΟ Tier III, ενώ η τιμή του θα ανέλθει στα 36,5 εκατ. δολάρια.
Σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Kassian συνεργάζεται με το ναυπηγείο Mitsui, καθώς από το 1999 έχει παραγγείλει εκεί τουλάχιστον πέντε πλοία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;