ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σε σταθερή ρότα ανάπτυξης με τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, το μεγαλύτερο από τα τρία παιδιά του αείμνηστου καπετάν Βασίλη, στο πηδάλιο, η Costamare μεγαλώνει συνεχώς τον στόλο της και έχει καταφέρει να έχει την υψηλότερη κεφαλαιοποίηση μεταξύ των εισηγμένων στο αμερικάνικο χρηματιστηριο ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών.
Η Costamare έσπασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στην κεφαλαιοποίηση της, λίγο πριν το τέλος του 2019, σε μία περίοδο που οι επενδυτές δεν βλέπουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον ναυτιλιακό κλάδο.
Σήμερα η αξία της εταιρείας που διοικεί ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος ξεπερνά ξεπερνά τα 1,24 δις. δολ , ενώ από την αρχή του έτους, η τιμή της μετοχής έχει κερδίσει ένα δολάριο και διαπραγματεύεται στα 10,48 δολ από 9,47 δολ τη πρώτη ημέρα του νέου έτους.
Μόνο μία ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία που συνδέεται με ελληνικά συμφέροντα έχει κεφαλαιοποίηση πάνω από 1 δις. δολ στη Wall Street και είναι η Star Bulk Carriers που δραστηριοποιείται στη διαχείριση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τιμή της μετοχής της Costamare πέρασε και πάλι πάνω από τα 10 δολ μετά από πέντε σχεδόν χρόνια.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι το τέταρτο τρίμηνο η Costamare θα παρουσιάσει έσοδα αυξημένα κατά 17% στα 126 εκατ. ευρώ και κέρδη ανά μετοχή αυξημένα κατά 125% στα 0,27 δολ. ανά μετοχή σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2018.
Επισημαίνεται ότι στο τρίτο τρίμηνο του 2019 τα έσοδα της Costamare εκτινάχθηκαν στα 123,6 εκατ. δολ. έναντι εσόδων ύψους 90,9 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018, αυξημένα κατά 36%, και τα κέρδη στα 35,9 εκατ. δολ. έναντι 14,04 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν, καταγράφοντας μια άνοδο κατά 157%. Η μεγέθυνση του στόλου με την προσθήκη εννέα πλοίων αλλά και η άνοδος των ναύλων ήταν αιτία της σημαντικής ανόδους κερδών και εσόδων.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου που διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ελέγχει έναν στόλο από 75 containerships, με συνολική μεταφορική ικανότητα 538.00 TEU, συμπεριλαμβανομένων και πέντε υπό ναυπήγηση πλοίων. Δέκα από τα πλοία της ανήκουν στο joint venture που έχει η Costamare με το York Capital Management.
Ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος κατάφερε από το 2010 τον Νοέμβριο που έβαλε την εταιρεία στο χρηματιστήριο να την περάσει αλώβητη από πάμπολλες φουρτούνες που χτύπησαν τον κλάδο των containerships και να αυξήσει τον στόλο της κατά 15 πλοία την τελευταία δεκαετία.
Ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος 51 χρονών, που σπούδασε μηχανικός στο Université Paul Sabatier στη Γαλλία, άνθρωπος χαμηλών τόνων, που διακρίνεται για την προσήλωση τους τη δουλειά, από το 2006 εκλέγεται συνεχώς μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, ενώ από το 2010 μέχρι και το 2019 περιλαμβάνεται συνεχώς στη λίστα των 100 μεγαλύτερων προσωπικοτήτων της παγκόσμιας ναυτιλίας που συντάσσουν οι Lloyds List.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ