ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:
Ανακοίνωση της AUSTRIACARD HOLDINGS, Μητρικής εταιρείας της INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε.:
H AUSTRIACARD GmbH και η TAG Systems ενώνουν τις δυνάμεις τους
«Με δεδομένη τη γεωγραφική συμπληρωματικότητα, την βιομηχανική ευρωστία, την πρωτοποριακή τεχνολογία στην ψηφιακή ασφάλεια και περισσότερο από μια εκατονταετηρίδα στην εξυπηρέτηση των πελατών μας, η απόφαση να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την TAG Systems ήταν αυτονόητη», δήλωσε ο Π. Σπυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της AUSTRIACARD HOLDINGS στη Βιέννη.
Ο κ. Σπυρόπουλος συνέχισε: «Το εύρος της εμπορικής δραστηριότητας της TAG Systems, καθώς και η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της, μας κάνουν να αισθανόμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που έχουμε καταλήξει σε συμφωνία με τους μετόχους και τη διοίκηση της TAG, καθώς πιστεύουμε ότι αποτελεί σημαντικό στρατηγικό ορόσημο για τον όμιλο μας, το οποίο και θα αποδώσει ιδιαίτερη προστιθέμενη αξία στους πελάτες, εργαζόμενους και μετόχους μας, πάντα σε συμφωνία με τις αρχές μας όσον αφορά στην κοινωνία και στο περιβάλλον».
Η AUSTRIACARD GmbH και η Tag Systems πραγματοποίησαν ένα συνδυαστικό πρόγραμμα συγχώνευσης / εξαγοράς, όπου η AUSTRIACARD HOLDINGS κατέχει το 73,4% των μετοχών του νέου σχήματος και επομένως και την διοίκηση αυτού, ενώ η υπάρχουσα διοικητική ομάδα της TAG Systems θα παραμείνει στην θέση της και παράλληλα θα συμμετέχει και μετοχικά στο νέο όμιλο, διασφαλίζοντας αφενός την ομαλή υποστήριξη των υφισταμένων επιχειρηματικών της εταίρων και αφετέρου την προσθήκη υψηλότερης προστιθέμενης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών, υπό την αιγίδα της AUSTRIACARD.
O νέος όμιλος στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας, ο οποίος εκτείνεται από το Ηνωμένο Βασίλειο έως την Ελλάδα και την Τουρκία, έχει ένα ισχυρό πανευρωπαϊκό επιχειρησιακό αποτύπωμα, με τρεις παραγωγικές εγκαταστάσεις και οκτώ κέντρα προσωποποίησης στην Ευρώπη, καθώς και δύο επιπλέον κέντρα προσωποποίησης στην Βόρεια Αμερική και τη Νότια Αμερική, που του επιτρέπουν να εξυπηρετεί τους πελάτες του, όπου και να βρίσκονται, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα