ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) και η Tiffany & Co. άρχισαν τις μεταξύ τους συζητήσεις, μετά την απόφαση του γαλλικού ομίλου να αυξήσει την προσφορά του για την απόκτηση της αμερικανικής κοσμηματοποιίας, σε μία προσπάθεια να πετύχει τη μεγαλύτερη εξαγορά που έχει καταγραφεί ποτέ στον κλάδο πολυτελών ειδών, αναφέρουν πηγές που γνωρίζουν το θέμα.
Η αναθεωρημένη πρόταση ανέρχεται περίπου στα 130 δολάρια ανά μετοχή, σύμφωνα με πληροφορίες. Δεν έχει ληφθεί τελική απόφαση και οι συνομιλίες μπορεί να μην φέρουν αποτέλεσμα.
Η LVMH προσπαθεί να εντάξει το brand Tiffany στον όμιλο της με μία προσφορά που αγγίζει τα 15,7 δισ. δολάρια, έναντι 120 δολ. ανά μετοχή ή 14,5 δισ. δολ. που ήταν η αρχική προσφορά της, τον περασμένο μήνα. Οι μετοχές διαπραγματεύονται πάνω από την αρχική προσφορά για πάνω από τρεις εβδομάδες καθώς οι επενδυτές θεωρούν ότι είναι κάτω από την πραγματική αξία της Tiffany. Ορισμένοι αναλυτές βλέπουν μεγαλύτερη δυναμική, με την Credit Suisse να θέτει την τιμή στόχο στα 140 δολάρια και την Cowen στα 160 δολάρια.
Εκπρόσωποι της LVMH αρνήθηκαν να σχολιάσουν το θέμα, ενώ ο εκπρόσωπος της Tiffany δεν έχει βρεθεί.
Οι μετοχές της αμερικανικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 3,6% την Τετάρτη φτάνοντας στα 127,73 δολάρια, ενώ οι τίτλοι της LVMH υποχωρούσαν κατά 0,7% το πρωί στο Παρίσι.
Η Tiffany αναμενόταν να απορρίψει την αρχική προσφορά θεωρώντας την πολύ χαμηλή.
Ωστόσο, χωρίς να υπάρχουν ανταγωνιστικές προσφορές, ο πρόεδρος της LVMH, Μπερνάρ Αρνό, προχώρησε σε νέα τιμή από τότε που το Bloomberg έκανε γνωστή την προσφορά της για τα 120 δολάρια ανά μετοχή. Ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης έχει δημιουργήσει τον όμιλο LVMH μέσω μιας σειράς εξαγορών. Μετά τη δημιουργία της μεγαλύτερης αυτοκρατορίας πολυτελών ειδών στον κόσμο, έχει στραφεί σε νέες κατευθύνσεις, όπως οι βαλίτσες Rimowa και τα ξενοδοχεία Belmond.
Ενώ η LVMH έχει δημιουργήσει ένα κύμα ζήτησης για πολυτελή είδη στην Κίνα, η εξαγορά της Tiffany θα αυξήσει την έκθεση της στις ΗΠΑ, όπου πρόσφατα άνοιξε ένα νέο εργοστάσιο της Louis Vuitton στο Τέξας, διοργανώνοντας μια εκδήλωση στην οποία παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ και η κόρη του Ιβάνκα.
Με την απόκτηση του brand που έχει ιστορία 182 ετών και είναι γνωστό για τα χαρακτηριστικά μπλε κουτιά σε σχήμα αυγού, η LVMH θα μπορούσε να απειλήσει το αντίπαλο δέος, την Richmont που έχει την εταιρεία Cartier, διεκδικώντας την κυρίαρχη θέση στην παγκόσμια αγορά κοσμημάτων.
Η Tiffany προσπαθεί να ανακάμψει υπό την ηγεσία του CEO της Alessandro Bogliolo, ο οποίος αποφάσισε να μειώσει τις τιμές των πιο απλών κοσμημάτων της εταιρείας καθιστώντας τα πιο εύκολες επιλογές δώρων, καθώς και να αναβαθμίσει το μάρκετινγκ προκειμένου να προσελκύσει τους νεότερους καταναλωτές. Στην LVHM, το εμπορικό σήμα θα ενταχθεί σε έναν όμιλο που περιλαμβάνει ήδη τα είδη ένδυσης του Christian Dior, τα κοσμήματα της Bulgari και τη σαμπάνια Dom Perignon.