Ψηλά τον πήχη θέτει η Legendary Food για την επένδυσή της στο Αρσάκειο Μέγαρο,  το οποίο σκοπεύει να μετατρέψει σε πρωτότυπο «Food Hall» με χώρους εστίασης και πώλησης προϊόντων της μεσογειακής διατροφής.

Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας Άρης Κεφαλογιάννης, στόχος είναι το Αρσάκειο με τη νέα του μορφή να προσελκύει σε ημερήσια βάση μεταξύ 10.000 και 12.000 πελάτες σε καθημερινή βάση και περίπου 3.000.000 επισκέπτες τον χρόνο, τονίζοντας πως πρόκειται για έναν εφικτό στόχο με δεδομένο ότι στη γύρω περιοχή υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις και εργαζόμενοι, αλλά και πολλοί τουρίστες που επισκέπτονται την πρωτεύουσα. Πρόσθεσε μάλιστα ότι αντίστοιχα κέντρα στο εξωτερικό, με παρόμοιο πληθυσμό προσελκύουν πολύ μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών ενώ υπογράμμισε πως η ανάπτυξή των «Food Halls» είναι αλματώδης, με άλλα 200 να δημιουργούνται μέσα στα επόμενα χρόνια σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.

Ανάλογη αισιοδοξία υπάρχει και για την απόδοση της επένδυσης. Συγκεκριμένα, σε ερώτηση του mononews.gr, ο κ. Κεφαλογιάννης σημείωσε πως η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει κέρδη από την δεύτερη κιόλας χρονιά λειτουργίας του «Food Hall», επισημαίνοντας πως πέρα από την πώληση προϊόντων, θα υπάρχουν έσοδα και από την μίσθωση των καταστημάτων του Αρσακείου σε τρίτους (υπολογίζεται ότι περίπου τα 3/4 των καταστημάτων θα μισθωθούν σε τρίτες εταιρείες, υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα προάγουν τη μεσογειακή διατροφή). Έσπευσε επίσης να πει πως η μέση απόδειξη των πελατών του «Food Hall» υπολογίζεται σε περίπου 14 ευρώ.

Όσον αφορά στη χρηματοδότηση της ανακατασκευής του «Αρσακείου», η οποία θα στοιχίσει περίπου 12 εκατ. ευρώ, ο έμπειρος επιχειρηματίας ανέφερε πως το επόμενο διάστημα, η εταιρεία σκοπεύει το αμέσως επόμενο διάστημα να προχωρήσει σε ΑΜΚ ύψους 3,5 εκατ. ευρώ με τη συμμετοχή ιδιωτών επενδυτών, ενώ θα προχωρήσει αντλώντας κεφάλαια, είτε από τις αγορές είτε από τον τραπεζικό χώρο.

Η λειτουργία του «Food Hall» στο Αρσάκειο αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2021. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία βρίσκεται στην τελική ευθεία για την επιλογή του αρχιτεκτονικού γραφείου από το εξωτερικό που θα αναλάβει το εγχείρημα καθώς και των Ελλήνων αρχιτεκτόνων που θα πλαισιώσουν την προσπάθεια, καθώς πρόκειται για ένα αρκετά απαιτητικό εγχείρημα πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα. Μέσα στον επόμενο μήνα θα ανακοινωθεί και η ονομασία που θα φέρει το «Food Hall», αλλά και το λογότυπο, μια διαδικασία που επιμελείται ο γκουρού του μάρκετινγκ, Πίτερ Οικονομίδης, ο οποίος ανήκει στην ιδρυτική ομάδα της Legendary Foods. Οι άλλοι τρεις ιδρυτές είναι ο επιχειρηματίας Άρης Κεφαλογιάννης, ο οποίος εκτελεί και χρέη CEO, καθώς και 2 πρώην τραπεζικοί, ο Βαγγέλης Κοντζιάς και ο Παναγιώτης Τριανταφυλλόπουλος.

Η Legendary Foods μίσθωσε τους χώρους του Αρσακείου Μεγάρου από την Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία για 37 χρόνια, έναντι 1,2 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Είχε προηγηθεί διεθνής διαγωνισμός, τον οποίο και κέρδισε. Η σχετική σύμβαση μίσθωσης υπογράφηκε στις 22 Ιουλίου 2019.

Στόχος της Legendary Foods είναι να μετατρέψει το Αρσάκειο Μέγαρο στον δεύτερο πιο επισκέψιμο τουριστικό προορισμό στην Αθήνα. Το Πρόγραμμα Αξιοποίησης του Αρσακείου Μεγάρου περιλαμβάνει την αναδιαμόρφωση της Στοάς Βιβλίου, της Στοάς Ορφέως και του Αίθριου του Αρσακείου, συνολικής έκτασης 11.000 τ.μ., ενώ παραμένουν ως έχουν οι χώροι που μισθώνει από το 1984 το Συμβούλιο της Επικρατείας. Υπολογίζεται ότι από τη λειτουργία του «Food Hall» στο Αρσάκειο θα δημιουργηθούν 500 άμεσες και 5.000 έμμεσες θέσεις εργασίας.