ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για τα πλοία Ocean Garnet (χωρητικότητας 92.500 dwt, κατασκευής 2010) και Ocean Sapphire (χωρητικότητας 93.000 dwt, κατασκευής 2012). Σύμφωνα με ορισμένους ναυλομεσίτες σε Λονδίνο και Αθήνα, τα δύο πλοία αποκτήθηκαν από την Golden Union έναντι 13,65 εκατ. δολαρίων και 14,85 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι σήμερα ο στόλος της Golden Union περιλαμβάνει περίπου 45 πλοία ξηρού φορτίου, ενώ η πιο πρόσφατη κίνηση της εταιρείας στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων ήταν πριν από ένα χρόνο περίπου, όταν απέκτησε το πλοίο Houyo (χωρητικότητας 93.500 dwt, κατασκευής 2007), που εντάχθηκε στον στόλο της εταιρείας τον Ιανουάριο, μετονομασμένο σε Flag Trias.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Golden Union δεν είναι η μόνη ελληνική εταιρεία που αγοράζει πλοία αυτού του τύπου το τελευταίο διάστημα. Πρόσφατα η Lavinia Corp, συμφερόντων της οικογένειας Λασκαρίδη, απέκτησε το πλοίο John Wulff (χωρητικότητας 93.300 dwt, κατασκευής 2010, μετονομάστηκε σε Thalia), ενώ η Polembros Shipping της οικογένειας Πολέμη έχει αποκτήσει δύο τέτοια πλοία.
Εν τω μεταξύ, η Olympia Ocean Carriers, που σύμφωνα με το TradeWinds θεωρείται ότι ελέγχεται από την οικογένεια Μούσκα, είναι η νέα ιδιοκτήτρια του πλοίου Mangarella (χωρητικότητας 82.700 dwt, κατασκευής 2009), η πώληση του οποίου είχε αναφερθεί τον περασμένο μήνα έναντι 15,5 εκατ. δολαρίων, ενώ το πλοίο έχει μετονομαστεί σε One Ocean.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ