Στην κορυφή της ελληνικής αγοράς φιλοδοξεί να φθάσει σε τρία χρόνια από σήμερα η Lavazza.

Η γνωστή ιταλική εταιρεία καφέ θέτει ψηλούς στόχους για την παρουσία της στην Ελλάδα και εμφανίζεται αποφασισμένη να διατηρήσει τη δυναμική που απέκτησε όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Στην προσπάθεια αυτή, θα έχει νέο «σύμμαχο» μετά την λήξη της συνεργασίας με την Coca Cola. Πρόκειται για την Beverage World του ομίλου Φωτιάδη, η οποία θα αναλάβει από εδώ και πέρα τη διανομή του ιταλικού brand στην ελληνική επικράτεια. Μια συνεργασία που ανακοινώθηκε χθες σε ειδική εκδήλωση.

Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της Beverage World, Γιώργο Μακρυγιαννάκη, στο πλάνο της εταιρείας για το 2020 είναι η βελτίωση της εικόνας της Lavazza και στα δύο κανάλια, αυτό του λιανεμπορίου και του food service, καθώς και η εκπαίδευση της εφοδιαστικής αλυσίδας σε σχέση με τη διαχείριση του καφέ του ιταλικού ομίλου. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι πολύ σύντομα θα δημιουργηθεί στην Αθήνα το εκπαιδευτικό κέντρο της Beverage World, στα πρότυπα του παγκόσμιου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης που διατηρεί στο Τορίνο η Lavazza, το οποίο θα ενταχθεί στο παγκόσμιο δίκτυο των περίπου 50 εκπαιδευτικών κέντρων της ιταλικής εταιρείας.

«Είμαστε περήφανοι που γιορτάζουμε τη συνεργασία μας με ένας τόσο αξιόπιστο και σταθερό συνεργάτη με επαγγελματισμό στην Ελλάδα όπως η Beverage World», δήλωσε ο κ. Riccardo Codognola, επικεφαλής του Marketing της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

«Η Ελλάδα αποτελεί για εμάς αγορά στρατηγικής σημασίας και η αποστολή της Lavazza, ενός brand υψηλής ποιότητας παγκοσμίως, είναι η προώθηση της αυθεντικής εμπειρίας ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις μορφές του, παραμένοντας ανταγωνιστικός σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια, με κεντρικό άξονα όλων των ενεργειών μας: την ποιότητα».

Η Lavazza στην Ελλάδα καταγράφει σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen μέχρι το Σεπτέμβριο 2019 ανάπτυξη 4,8% έναντι 0,3% της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και 3,1% έναντι 0,7% στον αλεσμένο καφέ. Επίσης έχει ανάπτυξη 43,2% έναντι 5,9% στις κάψουλες. Είναι πρώτη στην αγορά του αλεσμένου καφέ στο σούπερ μάρκετ, πέμπτο brand στη συνείδηση του ελληνικού καταναλωτικού κοινού, ενώ είναι στην πεντάδα και στις κάψουλες στο S/M αλλά και στην τριάδα στην κατανάλωση στον κλάδο HORECA πίσω από Illy-Dimello και Hausbrandt.

Ιδρύθηκε το 1895 στο Τορίνο και αποτελεί μια ιταλική εταιρία παραγωγής καφέ που ανήκει στην οικογένεια Lavazza εδώ και τέσσερις γενιές. Ο Όμιλος δραστηριοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 90 χώρες, με το 64% των εσόδων του να προέρχονται κυρίως από αγορές εκτός Ιταλίας. Η Lavazza απασχολεί συνολικά πάνω από 4.000 άτομα, ενώ ο κύκλος εργασιών της φθάνει τα 1,87 δισ. Ευρώ το 2018 (σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις ημερομηνίας 31/12/2018 και τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS).

Ο Όμιλος ανέδειξε την τέχνη του συνδυασμού διαφορετικών τύπων καφέ από διάφορες γεωγραφικές περιοχές, και αυτό εξακολουθεί να είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό των πλείστων προϊόντων της. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει 30 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή και πώληση συστημάτων και προϊόντων καφέ, ενώ αποτελεί την πρώτη ιταλική επιχείρηση που προσέφερε συστήματα εσπρέσο με κάψουλες. Η Lavazza λειτουργεί σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς: στο σπίτι, εκτός σπιτιού, στο γραφείο, πάντα με έμφαση σε καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα κατανάλωσης.

Η Lavazza κατάφερε να αναπτύξει την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας της μέσω σημαντικών εταιρικών σχέσεων που ταιριάζουν απόλυτα με τη στρατηγική της διεθνοποίησης της μάρκας, όπως αυτές του αθλητικού κόσμου με τα τουρνουά τένις Grand Slam και εκείνων της τέχνης και πολιτισμού με διακεκριμένα Μουσεία, όπως το Μουσείο Guggenheim της Νέας Υόρκης, το Κρατικό Μουσείο Ερμιτάζ στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας και τη Εθνική Γκαλερί της Βικτώρια στην Μελβούρνη.

Οι εταιρείες που αποτελούν μέλη του Ομίλου Lavazza είναι το Carte Noire της Γαλλίας και το ESP (που αποκτήθηκαν το 2016 και το 2017 αντίστοιχα), το Merrild της Δανίας (2015), το καφέ Kicking Horse της Βόρειας Αμερικής (2017), το Nims της Ιταλίας (2017) Pod Coffee Co (2018). Στα τέλη του 2018, μετά από μια εξαγορά, δημιουργήθηκε η επαγγελματική μονάδα Lavazza Professional, η οποία περιλαμβάνει την κορυφαία Υπηρεσία Καφέ Γραφείου (OCS) και τα συστήματα Vending Flavia και Klix.

Η Beverage World

Η Beverage World, ιδρύθηκε το 2005, με στόχο να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μοναδικές και καταναλωτικές επιλογές υψηλής ποιότητας, ενώ ταυτόχρονα να αποτελεί πρώτη επιλογή προμηθευτή και συνεργάτη στο ελληνικό εμπόριο. Το σημερινό portfolio της εταιρείας περιλαμβάνει τα κορυφαία προϊόντα που είναι γνωστά παγκοσμίως, όπως Jose Cuervo, Bushmills, Evian, Beluga, Angostura, Appleton, Frangelico, Armand De Brignac και πολλά άλλα.

Ο Όμιλος Φώτος Φωτιάδης, ιδρύθηκε πριν από 76 χρόνια, και κατέχει ηγετική́ θέση στην παραγωγή, πώληση, μάρκετινγκ και διανομή αναγνωρίσιμων ποτών, με ή χωρίς αλκοόλ, αλλά και στον κλάδο real estate και ασφαλίσεων. Έχει δημιουργήσει ένα διευρυμένο δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών με παγκοσμίου δήμης εταιρείας όπως η Carlsberg, η Diageo,η Jose Cuervo, η Danone, η Gruppo Campari, η Moet Hennessy,η Osotspa, η Lanson, η British Αmerican Τobacco, ο Ασφαλιστικός κολοσσό ΑΧΑ και πολλές άλλες. Ο Όμιλος Φώτος Φωτιάδης δραστηριοποιείται και κατέχει ηγετική θέση σε Κύπρο, Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία και Σλοβενία.

Από το 2005, η Beverage World δραστηριοποιείται στο επιτυχημένο χτίσιμο κορυφαίων μαρκών, όπως το Evian, η Jose Cuervo, το Bushmills, η Angostura και πολλές άλλες.

«O καφές είναι στο ραντάρ μας πολλά χρόνια. Θα υπάρξουν κι άλλες συνεργασίες στην Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Π Φωτιάδης, επικεφαλής του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, όπου ανήκει η Beverage World. «Βλέποντας τις τάσεις που υπάρχουν διεθνώς, βλέπουμε ότι ο καφές αναπτύσσεται. Γενικά υπάρχει μια τάση που απομακρύνει τον κόσμο από το αλκοόλ» τόνισε ο κ. Φωτιάδης.