Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο που ζούμε, η καλύτερη ιδέα είναι εκείνη που θα κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίσει από ένα άλλο, θα το αναδείξει και θα το κάνει αγαπημένο, τελικά, στα μάτια του κοινού.
Ποιο είναι όμως το μυστικό των εταιρειών, προκειμένου να εντυπωσιάσουν τους καταναλωτές και να τους πείσουν ότι το δικό τους προϊόν είναι το καλύτερο; Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ως βασικό όπλο τη διαφήμιση. Αυτό είναι το μέσο που μπορεί να διαδώσει ευρεία την ύπαρξη ενός προϊόντος, να το κάνει γνωστό στον κόσμο και να προωθηθεί, ώστε, τελικά, να καταναλωθεί.
Πώς θα καταφέρει, όμως, μια διαφήμιση να ξεχωρίσει, σε έναν κόσμο που καταιγίζεται καθημερινά από χιλιάδες εικόνες που περνούν με τρομερή ταχύτητα μπροστά από τα μάτια του; Οι εταιρείες καλούνται να σκεφτούν κάτι έξυπνο, κάτι πρωτότυπο, που θα κάνει τις ίδιες, αλλά και τα προϊόντα τους να ξεχωρίζουν να υπερισχύουν του ανταγωνισμού.
Όποιος σκεφτεί την καλύτερη ιδέα, κερδίζει.
Παρακάτω, υπάρχουν ενδεικτικά μερικές από τις πιο ευφάνταστες διαφημίσεις που κατάφεραν να προκαλέσουν αίσθηση και ξεχώρισαν:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών
- Βασίλης Ψάλτης (Alpha Bank): O κομβικός ρόλος των «5» για την ενίσχυση της κεφαλαιοποίησης
- Στ. Χανδακάς: 10 χρόνια HOPEgenesis – Το στόρι, το δημογραφικό, το αποτύπωμα
- Σίμος Παληός: «Ο Έλληνας πρέπει να πίνει καφέ όρθιος»