array(0) {
}
        
    
Menu
1.18%
Τζίρος: 152.20 εκατ.

Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών

Media

Αυτές είναι οι πιο πρωτότυπες διαφημίσεις του κόσμου!

Αυτή η διαφήμιση της Coca Cola είναι σίγουρα ευφάνταστη
Comments

Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο που ζούμε, η καλύτερη ιδέα είναι εκείνη που θα κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίσει από ένα άλλο, θα το αναδείξει και θα το κάνει αγαπημένο, τελικά, στα μάτια του κοινού.

Ποιο είναι όμως το μυστικό των εταιρειών, προκειμένου να εντυπωσιάσουν τους καταναλωτές και να τους πείσουν ότι το δικό τους προϊόν είναι το καλύτερο; Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ως βασικό όπλο τη διαφήμιση. Αυτό είναι το μέσο που μπορεί να διαδώσει ευρεία την ύπαρξη ενός προϊόντος, να το κάνει γνωστό στον κόσμο και να προωθηθεί, ώστε, τελικά, να καταναλωθεί.

Πώς θα καταφέρει, όμως, μια διαφήμιση να ξεχωρίσει, σε έναν κόσμο που καταιγίζεται καθημερινά από χιλιάδες εικόνες που περνούν με τρομερή ταχύτητα μπροστά από τα μάτια του; Οι εταιρείες καλούνται να σκεφτούν κάτι έξυπνο, κάτι πρωτότυπο, που θα κάνει τις ίδιες, αλλά και τα προϊόντα τους να ξεχωρίζουν να υπερισχύουν του ανταγωνισμού.

Όποιος σκεφτεί την καλύτερη ιδέα, κερδίζει.

Παρακάτω, υπάρχουν ενδεικτικά μερικές από τις πιο ευφάνταστες διαφημίσεις που κατάφεραν να προκαλέσουν αίσθηση και ξεχώρισαν:
Αυτή η διαφήμιση της Coca Cola είναι σίγουρα ευφάνταστη
Μια τεράστια ποδοσφαιρική μπάλα που διαλύει ένα κτήριο είναι μια εικόνα που μένει στον νου
Αυτή η αλλοίωση του κτηρίου μοιάζει εντελώς ρεαλιστική
Τα κτήρια αλά Inception προκαλούν έντονα συναισθήματα
Το βλέμμα «κολλάει» σε αυτό το αυτοκίνητο που φαίνεται πως θα πέσει
Η διαλυμένη πλευρά αυτού του κτηρίου μοιάζει πολύ αληθινή
Αυτή η διαφήμιση προκάλεσε…χρωματιστούς λεκέδες
Μια άλλη οπτική του σύγχρονου κόσμου από την Absolut
Μοιάζει με…ατύχημα
Εσείς ποια ημέρα- γραφείο διαλέγετε;
Αυτός ο αθλητής μπορεί άραγε να σηκώσει όλο το κτήριο;
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών
Βασίλης Ψάλτης (Alpha Bank): O κομβικός ρόλος των «5» για την ενίσχυση της κεφαλαιοποίησης
Στ. Χανδακάς: 10 χρόνια HOPEgenesis – Το στόρι, το δημογραφικό, το αποτύπωμα
Σίμος Παληός: «Ο Έλληνας πρέπει να πίνει καφέ όρθιος»
ΕΡΤ: Πώς «φαγώθηκε» η Κασκανιώτη και ήρθε ο Παπαβασιλείου – Όλο το παρασκήνιο
Η ανάπτυξη φέρνει… γκρίνια: Βγήκαν τα μαχαίρια στον τουρισμό
A Jewel Made In Greece, η Πρεμιέρα της ‘ΑΡΚΑΝΤΙΑ’, ο Φεβρουάριος της Φιλανθρωπίας, Πρωτοχρονιάτικη γιορτή Danaos Shipping
Ανατροπές στις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες – Η Cosmote, ο Μπρουμίδης και το μέλλον της Nova
Βασίλης Κικίλιας στο Mononews για τις mega – φωτιές, τα ακραία πλημμυρικά φαινόμενα, το πρόγραμμα ΑΙΓΙΣ και τον… Κώστα Τασούλα
Χαράλαμπος Μυλωνάς: Ο δάσκαλος, που έγινε πωλητής στο Selfridges για να σπουδάσει δικηγόρος και τελικά έγινε εφοπλιστής με 250 πλοία!