ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η παραπάνω απόφαση της νεαρής ακτιβίστριας έβαλε σε σκέψεις τον επιχειρηματικό κόσμο του τουρισμού και δημιούργησε την απορία αν όντως οι άνθρωποι θέλουν να μειώσουν τα ταξίδια τους με το αεροπλάνο. Σε Συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο με θέμα «Τουρισμός στην εποχή της κλιματικής αλλαγής» εξετάστηκε αυτό ακριβώς, το κατά πόσο δηλαδή ο άνθρωπος είναι έτοιμος να αποβάλλει από τη ζωή του τα ταξίδια με αεροπλάνο για να συνεισφέρει στη προστασία του περιβάλλοντος.
Ο Τόρστεν Σέφερ, επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας του Γερμανικού Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτορείων δεν είναι καθόλου βέβαιος πως κάτι τέτοιο ισχύει. Κάτι τέτοιο δεν ανταποκρίνεται στον αριθμό των κρατήσεων για φέτος. Εάν όντως υπάρχει ευαισθητοποίηση πάνω στο θέμα, θα μπορούσε να φανεί τον επόμενο ή μεθεπόμενο χρόνο, τονίζει ο Γερμανός ειδικός.
Μάλιστα σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Rheinische Post, ο αριθμός των τουριστών που πετούν με αεροπλάνο αυξήθηκε. Επίσης σύμφωνα με στοιχεία της γερμανικής αεροπλοΐας, από τον Αύγουστο του 2018 ο αριθμός των επιβατών που πετούν με αεροπλάνο αυξάνεται κάθε μήνα. Από τον Αύγουστο του 2018 μέχρι τον Αύγουστο του 2019 πέταξαν 125,1 εκατομμύρια επιβάτες ενώ ένα χρόνο πριν ο αριθμός τους ήταν 119,4 εκατομμύρια.
Ο πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Γερμανικού Συνδέσμου για την Οικονομία του Τουρισμού Μίχαελ Φρέτσελ ζήτησε και πέρυσι στο ίδιο συνέδριο «δίκαιους κανόνες ανταγωνισμού». Τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία χάνουν έδαφος και τη θέση τους κερδίζει η οργάνωση των ταξιδιών μέσω διαδικτύου. Ο κλάδος ζητάει από την πολιτική εδώ και καιρό πιο ευέλικτες διαδικασίες, λιγότερο γραφειοκρατικές.
Για τον Τόμας Σέφερ το θέμα της κλιματικής αλλαγής απαιτεί προσοχή. «Το να σταματήσουμε να ταξιδεύουμε δεν είναι λύση. Όλοι θέλουμε να επωφεληθούμε από τον τουρισμό, όλοι θέλουμε να κάνουμε διακοπές και όλοι θέλουμε να ανακαλύψουμε τον κόσμο» συμπληρώνει.
Ακραίες λύσεις θα έθεταν σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας όχι μόνο στη Γερμανία. Συνολικά υπολογίζεται ότι τρία εκατομμύρια θέσεις εργασίας θα κινδύνευαν. Για κάποιες χώρες μάλιστα που εξαρτώνται περισσότερο από τον τουρισμό τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα. «Δεκαπέντε ταξιδιώτες στηρίζουν μια θέση εργασίας στις αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες οικονομίες» τονίζει ο Τόμας Σέφερ.
Υπάρχουν όμως πράγματα που μπορεί να προσέξει και ο πελάτης. Για παράδειγμα ποια αεροπορική εταιρεία επιλέγει, εάν αυτή διαθέτει ένα σύγχρονο στόλο αεροσκαφών που επιβαρύνουν λιγότερο το περιβάλλον και εάν το ξενοδοχείο που επιλέγει πληροί προϋποθέσεις που σέβονται το περιβάλλον.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ