Μια νέα εποχή ξεκίνησε για το brand Haralas και για το λόγο αυτό, το αγαπημένο label υποδημάτων και αξεσουάρ υποδέχτηκε εκπρόσωπους των Μέσων, celebrities, influencers κι εκλεκτούς συνεργάτες στο νέο flagship store στον πρώτο όροφο του Golden Hall.
Με αφορμή την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το καινούριο και πολλά υποσχόμενο brand portfolio Haralas, να θαυμάσουν τη ατμοσφαιρική καμπάνια και να ενημερωθούν για την πρόσφατη ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας της δημοφιλούς μάρκας.
Με νέο λογότυπο που συμβολίζει τα αναρίθμητα σταυροδρόμια που μπορεί κανείς να ακολουθήσει «φορώντας τα αγαπημένα του παπούτσια Haralas», με νέα καμπάνια διεθνών προδιαγραφών και με μια υπερσύγχρονη boutique στον απόλυτο προορισμό του αθηναϊκού shopping, οι φίλοι του brand περιηγήθηκαν στις πλέον ολοκληρωμένες συλλογές για τη γυναίκα και τον άνδρα που περιλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα stand-out σχέδια, τόσο από την εμβληματική private label συλλογή Haralas, όσο και από τα top fashion brands του εξωτερικού όπως Nine West, Jessica Simpson, DKNY, Kendall & Kylie, UGG, Superga, Camper, Glamazons, MEXX, Ambitious, Gant, Guess και Trussardi μεταξύ άλλων.
Επιβεβαιώνοντας τον κανόνα των φετινών fashion trends που αναδεικνύουν τα αξεσουάρ ως τους απόλυτους πρωταγωνιστές σε κάθε εμφάνιση, η «already trending» συλλογή Haralas αυτής της σεζόν επισφραγίζει με τον πιο κομψό τρόπο το μήνυμα της νέας εποχής του brand.














































ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Xρηματιστήριο: ΔΕΗ, ΔΑΑ και ΕΛΠΕ κράτησαν την αγορά, ασανσέρ οι τράπεζες
- Συμφωνία 85 εκ. ευρώ μεταξύ REDS και Dimand για την πώληση οικοπέδων σε κτήμα Καμπά και Γούρνες Ηρακλείου
- Guardian: Ποιες εταιρείες υπέκυψαν στον «εκβιασμό» Τραμπ και ταξιδεύουν για Αμερική
- Δολάριο: Οι traders απομακρύνονται από το «ασφαλές καταφύγιο»
