ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πωλητήριο σε ένα πλοίο ξηρού φορτίου capesize που αγόρασε μόλις πριν από λίγους μήνες έβαλε ο Έλληνας εφοπλιστής Νίκος Βαφειάς, προσβλέποντας σε ένα ιδιαίτερα κερδοφόρο deal.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές σε Αθήνα και Λονδίνο, το πλοίο Cape Aria (χωρητικότητας 176.000 dwt, κατασκευής 2005) είναι διαθέσιμο προς πώληση. Ο Νίκος Βαφειάς είχε αγοράσει το πλοίο τον περασμένο Μάιο από την ελληνική ναυτιλιακή Phoenix Energy Navigation (υπό την ονομασία Maritime Power) έναντι ποσού μεταξύ 12,5 και 13,5 εκατ. δολαρίων. Όμως εκτιμάται ότι αν πωληθεί σήμερα θα πιάσει πολύ υψηλότερη τιμή. Είναι ενδεικτικό ότι το πλοίο Aristofanis I (χωρητικότητας 177.500 dwt, κατασκευής 2005), επίσης ιαπωνικής κατασκευής και ίδιας παλαιότητας, φέρεται να πωλήθηκε τον περασμένο μήνα έναντι ποσού άνω των 16,5 εκατ. δολαρίων.
Μάλιστα, ορισμένοι ναυλομεσίτες εκτιμούν πως το πλοίο έχει ήδη πωληθεί από την περασμένη εβδομάδα, με φήμες να αναφέρουν ότι πωλήθηκε σε κινεζική εταιρεία έναντι περισσότερων από 17 εκατ. δολαρίων, ή 16,3 εκατ. δολαρίων κατ’ άλλους.
Σημειώνεται ότι ο Νίκος Βαφειάς είναι γνωστός για αυτού του τύπου τις κερδοφόρες κινήσεις. Το 2016 είχε αποκομίσει κέρδος άνω των 5 εκατ. δολαρίων από την πώληση δύο capesizes μόλις πέντε μήνες αφού τα είχε αγοράσει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike