ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ισχυρή αύξηση κατά 39% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ στο α’ εξάμηνο, αγγίζοντας τα 91,8 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την εισηγμένη, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ εξαμήνου 2019 ήταν αυξημένα κατά 5,7% στα 779,6 εκ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2018: €737,5 εκ.). Ο ρυθμός μεταβολής των εσόδων αυξήθηκε στο β’ τρίμηνο 2019, με το GGR το β’ τρίμηνο 2019 να ενισχύεται κατά 6,5% στα €383,6 εκ. (β’ τρίμηνο 2018: €360,2 εκ.) ως αποτέλεσμα της αυξημένης συνεισφοράς των VLTs σε συνδυασμό με τις υψηλότερες επιδόσεις των αριθμολαχείων.
Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) αυξήθηκε κατά 7,0% και διαμορφώθηκε στο α’ εξάμηνο 2019 σε €308,4 εκ. (α’ εξάμηνο 2018: €288,1 εκ.). Το β’ τρίμηνο 2019 το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) ανήλθε σε €152,3 εκ. (β’ τρίμηνο 2018: €140,1 εκ.) υψηλότερο κατά 8,6% σε ετήσια βάση, επιβεβαιώνοντας για ακόμα ένα τρίμηνο ότι η αύξηση των εσόδων συνδράμει σε ακόμα υψηλότερη κερδοφορία.
Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το α’ εξάμηνο 2019 αυξημένα κατά 26,2% στα €198,7 εκ. (α’ εξάμηνο 2018: €157,4 εκ.), ή αύξηση 21,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση μη συμπεριλαμβανομένων έκτακτων μη επαναλαμβανόμενων κονδυλίων που σχετίζονται κυρίως με την αντιστροφή επίδικων προβλέψεων στο α’ τρίμηνο. Τα EBITDA β’ τριμήνου 2019 ανήλθαν σε €87,0 εκ. (β’ τρίμηνο 2018: €70,2 εκ.) ενισχυμένα κατά 24,0%, ή αύξηση 28,0% σε επαναλαμβανόμενη βάση.
Λειτουργικά έξοδα α’ εξαμήνου 2019 στα €138,4 εκ., μειωμένα κατά 5,9% σε ετήσια βάση. Το β’ τρίμηνο 2019 τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά 6,7% στα €74,4 εκ. (β’ τρίμηνο 2018: €79,7 εκ.) απόρροια κυρίως των μειωμένων εξόδων πληροφορικής μετά την ολοκλήρωση του έργου του τεχνολογικού μετασχηματισμού.
Τα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο 2019 αυξήθηκαν κατά 39,0% στα €91,8 εκ. (α’ εξάμηνο 2018: €66,0 εκ.) ή υψηλότερα κατά 30,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση. Το β’ τρίμηνο 2019 τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε €34,6 εκ. (β’ τρίμηνο 2018: €26,2 εκ.) υψηλότερα κατά 32,2% ή αυξημένα κατά 39,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση.
Ισχυρή ταμειακή θέση με καθαρό δανεισμό στα €361,9εκ. και δείκτη Καθαρός Δανεισμός/LTM EBITDA στο 0,9x.
Συνολικά 20.035 VLTs στην Ελλάδα και 6.487 SSBTs στην Ελλάδα και Κύπρο εγκατεστημένα στις 30.06.2019.
Damian Cope: Ισχυρές επιδόσεις στο εξάμηνο
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να σημειώσω ότι τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ για το δεύτερο τρίμηνο ήταν για μια ακόμη φορά ικανοποιητικά, χάρη στη συνέχιση των θετικών τάσεων που παρατηρήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο» αναφέρει σε δήλωση του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Damian Cope, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα.
«Η ισχυρή ανάπτυξη στα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) οφείλεται κατά κύριο λόγο στη δραστηριότητα των παιγνιομηχανημάτων (VLTs), τις ανθεκτικές επιδόσεις των αριθμολαχείων και την εκ βάθρων βελτίωση τoυ προϊόντος αθλητικού στοιχηματισμού. Μάλιστα, τα επιτεύγματα αυτά σημειώθηκαν έναντι μίας ιδιαίτερα απαιτητικής συγκριτικής βάσης, καθώς τον Ιούνιο του 2018 είχαμε τη συνεισφορά του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου» προσθέτει.
«Η συνεχιζόμενη διαχείριση κόστους σε όλο το εύρος της εταιρείας προσέφερε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη κερδοφορίας, παρά τα διάφορα μη επαναλαμβανόμενα κόστη της συγκεκριμένης περιόδου.
Η υλοποίηση του Οράματος 2020 και η καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς, με επιπλέον βελτιώσεις να σημειώνονται σε κάθε τομέα των δραστηριοτήτων μας. Τα τελευταία τρία χρόνια, έχουμε καταφέρει να ανανεώσουμε ή να αναβαθμίσουμε περισσότερο από το ένα τρίτο του μεγάλου δικτύου καταστημάτων που διατηρούμε σε όλη την Ελλάδα. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικές είναι για εμάς οι θετικές επιδόσεις των νέων, μεγαλύτερων καταστημάτων και η αποδοχή τους από τους πελάτες μας.
Η διαδικτυακή αγορά παραμένει βασικός τομέας στον οποίο εστιάζουμε, καθώς αναπτύσσουμε περαιτέρω τη διπλή στρατηγική μας, τόσο μέσω της δικής μας δραστηριότητας (ΟΠΑΠ online), όσο και της επένδυσης μας στο Stoiximan Group. Σημειώσαμε σημαντική ανάπτυξη στην πελατειακή βάση των δύο δραστηριοτήτων και είμαστε αισιόδοξοι ότι η ενίσχυσή τους θα συνεχιστεί κατά το επόμενο διάστημα.
Συνολικά, η Ομάδα του ΟΠΑΠ έχει επιτύχει ισχυρές επιδόσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2019 και πιστεύουμε ότι είμαστε στην κατάλληλη θέση, ώστε να διατηρήσουμε αυτή τη δυναμική και στο υπόλοιπο του 2019 υλοποιώντας με επιτυχία τους στόχους μας για το σύνολο του έτους».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike