Με ένα νεότευκτο τάνκερ VLCC θα ενισχύσει το στόλο της η ναυτιλιακή Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδοπούλου, αντικαθιστώντας το παλαιότερο δεξαμενόπλοιο του στόλου της που πούλησε εντός του καλοκαιριού.
Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Allied Shipbroking, η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το νοτιοκορέατικο ναυπηγείο Hyundai Samho για την κατασκευή τάνκερ χωρητικότητας 300,000 dwt, το οποίο θα παραλάβει το 2021. Η τιμή του πλοίου θα ανέλθει στα 91,6 εκατ. δολάρια.
H Neda Maritime, η οποία έχει ενεργή παρουσία στην αγορά των VLCC, πούλησε τον Ιούλιο το χωρητικότητας 309,000-dwt τάνκερ Apollonia, κατασκευής 2003, το οποίο εξαγόρασε η Yinson Holdings έναντι 31 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για το παλαιότερο από τα έξι μεγάλα τάνκερ που περιλάμβανε ο στόλος της, το οποίο, αν επιβεβαιωθεί η νέα παραγγελία, θα αντικαταστήσει σύντομα, στο πλαίσιο των κινήσεων αναδιάρθρωσης που πραγματοποιεί η ναυτιλιακή σταδιακά από τα μέσα του 2017.
Στα τάνκερ του στόλου της περιλαμβάνονται ακόμη το Argenta κατασκευής 2005 -είναι πλέον το παλαιότερο VLCC της- τα Aquila και Aragona κατασκευής 2012, το Arosa κατασκευή 2017 και το Ascona κατασκευής 2019. Επίσης, η εταιρεία διαθέτει και τρία τάνκερ τύπου aframax.
Εκτός από τα εννέα τάνκερ (συμπεριλαμβανομένης της νέας παραγγελίας), o στόλος της Neda Maritime περιλαμβάνει και και 14 φορτηγά πλοία (έξι capesize, έξι kamsarmax και δύο supramax).