Σε σχεδόν διπλάσια επίπεδα, συγκριτικά με πέρυσι, ανήλθαν τα κέρδη δευτέρου τριμήνου της Capital Product Partners του Βαγγέλη Μαρινάκη, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες των αναλυτών.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη της Capital Product Partners για το β’ τρίμηνο του 2019, υπό τον CEO της εταιρείας, Τζέρι Καλογηράτο, ανήλθαν σε 7,89 εκατ. δολάρια, έναντι 4,02 εκατ. δολαρίων για το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

Την ίδια περίοδο, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,44 δολάρια, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις της Wall Street, όπου η συγκλίνουσα εκτίμηση ήταν για 0,43 δολάρια ανά μετοχή, από 0,08 δολάρια ανά μετοχή που ήταν πέρυσι.

Τα συνολικά έσοδα υποχώρησαν στα 27,4 εκατ. δολάρια, από 28,8 εκατ. δολάρια, κυρίως λόγω της μείωσης του αριθμού των πλοίων που περιλαμβάνει ο στόλος της εταιρείας μετά την πώληση δύο πλοίων τον Οκτώβριο και τον Απρίλιο του 2018.

Το γεγονός αυτό αντισταθμίστηκε, ωστόσο, από την αύξηση του ύψους των ναύλων κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου, σε σύγκριση με 12 μήνες πριν.

Οι δαπάνες μειώθηκαν επίσης στα 15,3 εκατ. δολάρια από 20,1 εκατ. δολάρια που ήταν στο δεύτερο τρίμηνο του 2018, κυρίως ως αποτέλεσμα της μείωσης του αριθμού των πλοίων.

Την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα της εταιρικής σχέσης με την Diamond S Shipping του Wilbur Ross, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάρτιο, εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners, κ. Τζέρι Καλογηράτος. Ο CEO της εταιρείας δήλωσε, μάλιστα, ότι μετά και τις μακροπρόθεσμες ναυλώσεις στην MSC (Mediterranean Shipping CO) που εξασφάλισαν το αμέσως προηγούμενο διάστημα για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αναμένει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα από τη συνεργασία των δύο εταιρειών.

«Επιπλέον, ο ισχυρός ισολογισμός και η ισχυρή ταμειακή θέση της εταιρικής σχέσης μας μάς δίνει την ευκαιρία να επεκτείνουμε τη βάση των περιουσιακών στοιχείων μας βραχυμεσοπρόθεσμα με απώτερο στόχο την αύξηση των μακροπρόθεσμων διανεμητέων ταμειακών ροών μας», τόνισε ο κ. Καλογηράτος.

Ο στόλος των τάνκερ της Capital Product Partners συγχωνεύθηκε με την Diamond S Shipping τον Μάρτιο, δημιουργώντας την τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου στον κόσμο και την πέμπτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία τάνκερ παγκοσμίως με βάση το τονάζ (dwt), με 64 πλοία η αξία των οποίων υπολογίζεται κοντά στο 1,5 δισ. δολάρια.