ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Θέση υπέρ της καμπάνιας #erxetai_pizza γνωστής αλυσίδας πιτσαρίας, πήρε ο συγγραφέας και σκηνοθέτης, Απόστολος Δοξιάδης με ανάρτησή του στο Facebook.
Συγκεκριμένα, ο κ. Δοξιάδης πήρε το μέρος εκείνων που βρήκαν τη διαφήμιση χιουμοριστική και επιτυχημένη, σημειώνοντας, μεταξύ άλλων, πως «η εταιρία εν προκειμένω δεν διέπραξε ούτε λάθος, ούτε φάουλ, ούτε τίποτε. Απλούστατα γιατί κυριολεκτούσε. Θα ήξερε ότι υπάρχουν και άλλες αναγνώσεις, γιατί ήξερε ότι υπάρχουν στον κόσμο και πονηροί άνθρωποι. Αλλά τι, να μη φάνε κι αυτοί, για χάρη των πουριτανών;».
Και συνέχισε: «#erxetai_pizza λοιπόν έγραψε. Tι πιο φυσικό; Πίτσες πουλάνε οι άνθρωποι. Αν έγραφε #erxetai_angouri, #erxetai_mpanana, #erxetai_loukaniko, θα ήταν βεβαίως καταγγελτέοι, διότι αφού είναι πιτσαδόροι, που τα σκέφτηκαν τα αγγούρια, τις μπανάνες, τα λουκάνικα; Επίσης, κάνουν κατ’ οίκον διανομή. Οπότε και πάλι τι πιο φυσικό. Αν έγραφαν #enoikiazetai_pizza, ή #iptatai_pizza, ή #svourizetai_pizza και πάλι να το συζητάγαμε. Αλλά αφού πίτσες στον πελάτη στέλνουν, η δουλειά τους είναι, να τηλεφωνάς και να σου έρχεται, έγραψαν “έρχεται”».
Ολοκληρώνοντας, εξέφρασε τη στήριξή του στην εν λόγω αλυσίδα διανομής πίτσας, ξεκαθαρίζοντας πως: «Το δηλώ ευθαρσώς: το βράδυ των εκλογών θα παραγγείλουμε στο σπίτι από την Domino’s Pizza, αν μη τι άλλο εις ένδειξη συμπαράστασης. Μια εταιρία που κάνει τόσο έξυπνη διαφήμιση, αποκλείεται και να μην κάνει ωραίες πίτσες–με το συμπάθιο κιόλας».
Υπενθυμίζεται ότι είχε ξεσπάσει σάλος στα social media σχετικά με την εν λόγω καμπάνια με σύνθημα «στις 7 Ιουλίου έρχεται πίτσα», δημιουργώντας αναπόφευκτα και κάποιους συνειρμούς.
Μετά τον σάλο, η εταιρεία αναγκάστηκε να κάνει ανάρτηση στο twitter, με την οποία διευκρίνισε πως πρόκειται απλά για μια διαφήμιση που πήρε λάθος τροπή. Γι’ αυτό το λόγο σταμάτησε την καμπάνια, καθώς όπως λέει δεν έχει αναμειχθεί ποτέ με πολιτικά θέματα.