ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ήδη η εταιρεία έχει επενδύσει 15 εκατ. ευρώ για την προετοιμασία της εισόδου της στην νέα αγορά καθώς έχει επιλέξει να δώσει έμφαση στις καλές υποδομές με στόχο τη σταδιακή και στρατηγική παρουσία της στην αγορά.«Εδώ και 5 χρόνια εξετάζαμε την προοπτική επέκτασης στα λευκά και αφού αντιμετωπίσαμε όλα τα προβλήματα και όλες τις δεύτερες σκέψεις, μετά από πολύμηνη προετοιμασία ξεκινάμε», σημείωσε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Κ. Γεράρδος.
Μερίδιο σε μια αγορά 550 εκατ. ευρώ
Όπως εξήγησε οι λευκές συσκευές ανήκουν πλέον στο χώρο της τεχνολογίας όπως και όλα τα προϊόντα που κατά καιρούς εντάχθηκαν στην γκάμα προϊόντων της εταιρείας Πλαίσιο και έτσι πλέον η εταιρεία διεκδικεί με αξιώσεις ένα μερίδιο στην αγορά των 550 εκατ. ευρώ.
Όταν το σύνολο της αγορά ΙΤ είναι 250 εκατ. ευρώ , η τηλεφωνία 500 εκατ. ευρώ και τα consumer electronics 250 εκατ. ευρώ, η αγορά των λευκών συσκευών δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί έναν από τους στόχους της Πλαίσιο.
Smart Home
Iδιαίτερη έμφαση να δίνεται στον τομέα του «έξυπνου» και διασυνδεδεμένου σπιτιού, καθώς όπως είπε ο κ. Κ. Γεράρδος, «έξυπνο σπίτι χωρίς ηλεκτρικές συσκευές δεν νοείται και εμείς θέλουμε να είμαστε ο νούμερο ένα προορισμός για το έξυπνο σπίτι». Το Πλαίσιο είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα που ξεκινά τη διάθεση των συσκευών Amazon Alexa και Google Home που ενσωματώνουν τους ψηφιακούς βοηθούς της Amazon και της Google, αν και προς το παρόν, η επικοινωνία με τις δύο αυτές συσκευές γίνεται στα αγγλικά.
Μέσω των συσκευών αυτών, ο καταναλωτής μπορεί να δώσει προφορικά την εντολή και η συνδεδεμένη συσκευή να την εκτελέσει.
Πωλήσεις μέσω διαδικτύου
Κατά την είσοδό του Πλαισίου στην αγορά λευκών συσκευών, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην online παρουσία τους από την ιστοσελίδα της εταιρείας, με στόχο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου ειδικά για τις περιοχές που δεν καλύπτονται από κατάστημα.
«Ενώ σήμερα η συμμετοχή των online πωλήσεων αποτελούν μόλις το 8-9% του συνόλου των πωλήσεών μας, στις λευκές συσκευές θέλουμε μεγάλο μέρος του τζίρου μας να γίνεται Online. Για αυτό έχουμε μια ολοκληρωμένη επικοινωνία με τον καταναλωτή μέσω διαδικτύου και έχουμε ετοιμάσει πάνω από 500 προϊοντικά βίντεο-reviews που παρουσιάζουν αναλυτικά στους καταναλωτές τις συσκευές», ανέφερε ο κ. Κ. Γεράρδος.
Αfter sale support και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Το Πλαίσιο έχει ένα πιστό πελατολόγιο που το επιλέγει σταθερά για την αγορά προϊόντων τεχνολογίας. Στρατηγική της εταιρείας είναι να προσφέρει στους πελάτες του περισσότερα προϊόντα και ταυτόχρονα, να διατηρήσει τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα και στην αγορά των λευκών συσκευών: δηλαδή το ισχυρό after sale support αλλά και να προσφέρει τα προϊόντα με την υπογραφή νέων private label brands του Πλαίσιο. Κατά το πρότυπο των turbo x, και στις λευκές συσκευές η Πλαίσιο προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό τα δικά του Brands, Kendrix και Nuvelle σε 25 διαφορετικά προϊόντα που θα μπορούν οι καταναλωτές να τα προμηθευτούν σε ανταγωνιστικές τιμές.
Επίσης η εταιρεία προσφέρει εγγύηση χαμηλότερης τιμής για τα προϊόντα της, σε περίπτωση που ο καταναλωτής βρει χαμηλότερη τιμή σε άλλη ανταγωνιστική αλυσίδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ