ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σάλος ξέσπασε στα social media λόγω της καμπάνιας γνωστής αλυσίδας πιτσαρίας με σύνθημα «στις 7 Ιουλίου έρχεται πίτσα», δημιουργώντας αναπόφευκτα και κάποιους συνειρμούς.
Το Twitter πήρε αμέσως φωτιά και το #erxetai_pizza ανέβηκε αμέσως στην κορυφή των trends, με πολλούς χρήστες να συγχαίρουν την εταιρεία για το «ευφυές μάρκετινγκ» και άλλους να κάνουν λόγο για χυδαία προπαγάνδα.
κλάμα #erxetai_pizza pic.twitter.com/WxFGl1NmVl
— Gordon Freedude (@GFr33D) 25 Ιουνίου 2019
Χαρακτηριστική της κριτικής που ασκήθηκε ήταν η ανάρτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Κυρίτση.
Κι εγώ αν είχα μεγάλη αλυσίδα εστίασης, ΝΔ θα υποστήριζα. Λιγότερο χυδαία ίσως pic.twitter.com/4IbnX4frDz
— Γιώργος Κυρίτσης (@giorgoskyritsis) 24 Ιουνίου 2019
Οι πιτσαδόροι #erxetai_pizza pic.twitter.com/uFQhQxcQgy
— Linitsa (@linitsa) 25 Ιουνίου 2019
Μπορεί να διακόπηκε η καμπάνια αλλα #erxetai_pizza
— capitalistis (@capitalistis8) 25 Ιουνίου 2019
Μεγάλο μπράβο και χρυσό όσκαρ για το επιχειρηματικό δαιμόνιο και τον υπεύθυνο Μάρκετινγκ της @DominosGreece που αποφάσισε,πως θέλει πλέον παραγγελίες,μόνο απο βαμμενα γίδια της Νέας Δημοπρασίας.Με το καλό να τις τρώτε και μόνοι σας. #erxetai_pizza pic.twitter.com/9PxZeCEESy
— Γραφείο τύπου Δ.Ω.Σ.Ε (@PressOfficeDOSE) 25 Ιουνίου 2019
– Σύντροφε υπουργέ..θα φάμε τίποτα άλλο;;;
– Περιμένετε και #erxetai_pizza pic.twitter.com/LuTdp1gACz— Ιωσήφ Φουσέ (@JosephFouce) 25 Ιουνίου 2019
«Πήρε λάθος τροπή»
Μετά τον σάλο, η εταιρεία αναγκάστηκε να κάνει ανάρτηση στο twitter, με το οποίο διευκρινίζει πως πρόκειται απλά για μια διαφήμιση που πήρε λάθος τροπή.
Γι’ αυτό το λόγο σταματά την καμπάνια, καθώς όπως λέει δεν έχει αναμειχθεί ποτέ με πολιτικά θέματα.
Ήδη πάντως είχε κατεβάσει το βίντεο από τον λογαριασμό της στο facebook από το βράδυ της Δευτέρας (24.06.2019).
Ο ντόρος, πάντως, έγινε…