ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με μια καινοτόμο ιδέα αποφάσισε να προωθήσει ο οίκος μόδας Valentino την καμπάνια της τσάντας VRING, θέτοντας τα θεμέλια για νέες δράσεις, με σύμμαχο την τεχνολογία.
Ο οίκος Valentino προχώρησε στο αποκλειστικό λανσάρισμα της πολυπόθητης τσάντας στο διαδικτυακό κατάστημα Μytheresa και επέλεξε έναν απόλυτα πρωτότυπο τρόπο για να φέρει το ξεχωριστό αυτό κομμάτι μόδας πιο κοντά στις γυναίκες.
Ο οίκος, λοιπόν, δημιούργησε μια ψηφιακή καμπάνια, σύμφωνα με την οποία μια γυναίκα μπορεί, μέσα από μια ψηφιακή οθόνη που βρίσκεται στο σπίτι της, να επιλέξει την τσάντα που θα ήθελε να κρατήσει για την υπόλοιπη ημέρα και αυτή να εμφανιστεί ξαφνικά στο κρεβάτι της.
Η πρωτότυπη αυτή ιδέα ψηφιακού μάρκετινγκ ανήκει στον Βρετανό καλλιτέχνη, Τόμας Γουέμπ. Ο Γουέμπ έχει γίνει ευρέως γνωστός για τον πρωτοποριακό τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, με σκοπό τη δημιουργία ψηφιακών έργων, δίνοντας με αυτό τον τρόπο υπόσταση σ’ ένα τρισδιάστατο πεδίο, που συνδυάζει την φυσική με την ψηφιακή σφαίρα.
Μάλιστα, ο οίκος Valentino και το Mytheresa, προκειμένου να γιορτάσουν τη συνεργασία τους, διοργάνωσαν πριν από μερικές ημέρες ένα επαυξημένης πραγματικότητας δείπνο, στην Βασιλεία της Ελβετίας, με οικοδέσποινα την πριγκίπισσα Elisabeth von Thurn und Taxis και εκλεκτές ιέρειες της μόδας. Ανάμεσα σε αυτές βρισκόταν και η Ελληνίδα Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη. Όπως είπε η κ. Σμυρνιωτάκη, «ο οίκος Valentino είναι από τους πρώτους που εφάρμοσαν την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας στο περιβάλλον της μόδας, χρησιμοποιώντας διαδραστικούς ψηφιακούς καθρέφτες ως βιτρίνες. Αυτό είναι το μέλλον, που σύντομα θα γίνει πραγματικότητα και ο Valentino μας κατευθύνει με πυξίδα την υψηλή αισθητική σ’ αυτό το νέο ψηφιακό κανάλι».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;