ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Παρά τις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί σχετικά με την ιστοσελίδα τουριστικού οργανισμού των Σκοπίων που αναφέρει την χώρα ως «Μακεδονία» χωρίς το «Βόρεια», το ΥΠΕΞ από ότι φαίνεται δεν πρόκειται να παρέμβει ώστε να αλλάξει την εν λόγω ονομασία ο συγκεκριμένος ιστότοπος.
Ειδικότερα, στην ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο του υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Κατρούγκαλου, επισημαίνεται ότι «ήδη από τις 15 Μαΐου η γειτονική χώρα έχει ανακοινώσει ότι πρόκειται να αλλάξει η τουριστική της εκστρατεία για να είναι σύμφωνη με τη νέα της ονομασία», χωρίς βέβαια αυτό να διαπιστώνεται έμπρακτα, όπως προκύπτει από την ιστοσελίδα της γειτονικής χώρας.
Μάλιστα, στην ίδια ανακοίνωση, το γραφείο του υπουργού κατηγορεί τη ΝΔ για μικροπολιτική εκμετάλλευση του θέματος.
«Η Νέα Δημοκρατία επιλέγει για μια ακόμα φορά να γίνει ουρά των κίτρινων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης που στηρίζουν την πολιτική της» τονίζει το γραφείο Τύπου του Γιώργου Κατρούγκαλου.
«Επιλέγει να αγνοεί για προφανείς λόγους μικροπολιτικής εκμετάλλευσης το γεγονός ότι όλη η υφήλιος αποκαλεί τη γείτονα χώρα Βόρεια Μακεδονία, ότι αυτή έχει αλλάξει εκατοντάδες ονομασίες θεσμών και κτηρίων ώστε να αντιστοιχούν στη νέα ονομασία και συνεχίζει, και ότι ήδη από τις 15 Μαΐου έχει ανακοινώσει ότι πρόκειται να αλλάξει η τουριστική της εκστρατεία για να είναι σύμφωνη με τη νέα της ονομασία», επισημαίνει.
«Και όλα αυτά σε πλήρη αντίθεση με την εποχή κυβερνήσεων Νέας Δημοκρατίας όπου η γειτονική χώρα χρησιμοποιούσε κατά κόρον την τότε συνταγματική της ονομασία και σε διεθνές επίπεδο, ενώ στην καλύτερη περίπτωση χρησιμοποιούσε την προσωρινή ονομασία Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, μια ονομασία δηλαδή όπου ο επιθετικός προσδιορισμός ήταν στη “Δημοκρατία” και όχι στη λέξη “Μακεδονία”», καταλήγει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike